Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er så håpløst med å feire jul i Trøndelag? :D

7537180[/snapback]

1. Det er Trøndelag

2. Det er Trøndelag!

7537184[/snapback]

Næmmen da, trives vi ikke i bartebyen?

Foruten at snøidyllen i god Trondheimsånd nå er på vei bort så er da et fin,fint sted å være ;)

*skrive prosjektrapport er stas*

Skrevet

Jeg vil heller slite med mine 4 Mbit/s på tre personer hvis dette medfører at jeg kan gjøre hva jeg vil på den linja.

JeffK, de sidene timer bare ut for meg.. har ikke kommet inn på dem i det hele tatt.

Skrevet
JeffK, de sidene timer bare ut for meg.. har ikke kommet inn på dem i det hele tatt.

7539635[/snapback]

Funker fint her. Kanskje de blokkerer alt utenfor NTNU-nettet.

Skrevet

Zethyr: Vi hadde obligatorisk opplegg i digitalteknikk med kretsteknikk i 2. tiltaksuke i fjor, så ikke bestill billetter før du har fått avklart hvordan opplegget er.

Skrevet
Kjedelig det der ja. Får roe ned nedlastinga etter jul.

7540139[/snapback]

Jeg fikk for ikke lang tid siden en advarsel for å ha lastet ned en film fra en "åpen" torrent-side (dvs. en side som er helt åpen for alle bruker). Både før og etter jeg fikk advarselen hadde/har jeg lastet ned filmer, spill osv. osv., men da fra "lukkede" torrentsider (sider som krever registrering, og som helst er stengt for nyregistrering).

Så regelen blir vel: ikke last ned stæsj fra store amerikanske firmaer fra åpne torrent-sider. Lukkede torrentsider går helt greit :thumbup:

Skrevet (endret)
Zethyr: Vi hadde obligatorisk opplegg i digitalteknikk med kretsteknikk i 2. tiltaksuke i fjor, så ikke bestill billetter før du har fått avklart hvordan opplegget er.

7540447[/snapback]

Hadde vi? Trodde det ble flyttet fordi det var så mange som ikke kunne.

ENDELIG ferie. Jeg har vært klar for ferie siden algdat-eksamen. Har gått litt ut over de andre eksamenene mine. Kun juleferie som betyr noe nå, Summer Games ftw!

Endret av sim
Skrevet
http://sit.no/content.ap?thisId=25062&language=0

Hva skal vi med 100Mbit/s når vi ikke får bruke det på ulovligheter? :(

7539607[/snapback]

7540139[/snapback]

Hva er vitsen med å blokke deg i 3 mnd når man alikevel bare betaler for 1 mnd av gangen?

De økonomiske konsekvensene blir jo minimale, men straffen bare vil si at man er nødt til å tilbringe litt ekstra tid på lesesalen før man går hjem for å se film ...

Skrevet
http://sit.no/content.ap?thisId=25062&language=0

Hva skal vi med 100Mbit/s når vi ikke får bruke det på ulovligheter? :(

7539607[/snapback]

7540139[/snapback]

Hva er vitsen med å blokke deg i 3 mnd når man alikevel bare betaler for 1 mnd av gangen?

De økonomiske konsekvensene blir jo minimale, men straffen bare vil si at man er nødt til å tilbringe litt ekstra tid på lesesalen før man går hjem for å se film ...

7541369[/snapback]

Det er vel neppe de økonomiske konsekvensene som er ment å være straffen for disse regelbruddene?

AtW

Skrevet

Æsj, kom ikke inn på BK1000: Introduksjon til grafiske teknikker. Poenggrensa var ca 5200 og jeg hadde 2700 poeng :p

Så var det jo bare ti plasser, da. Tror poengene bestemmes av hvor mange emner man har hatt blant annet... Noen som veit dette sikkert?

Skrevet (endret)
Hadde vi? Trodde det ble flyttet fordi det var så mange som ikke kunne.

7540984[/snapback]

Var det ikke Lab onsdagen i tiltaksuke 2? Kanskje jeg som husker veldig feil.

Endret av Nostradamus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...