GRendal Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hey, jeg har collectors. bare lurer på om jeg kan innstallere spillet både oppe og nede, slik at hvis feks broren min har vorspiel nede så kan jeg spille oppe? takker for svar!
Okeblol Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Du kan til og med kopiere det og gi det bort til alle du kjenner ! Det er kontoen CD-Keyen er knyttet til, og du får ikke spilt uten konto/cd-key
Netforce Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hvordan er det da så med 2 kontoer på en cd-key? Noen som vet? Jeg tenker da ikke på samtidig bruk, men brukt hver for seg til forskjellige tidspunkt. Altså 2 keyer i utgangspunktet, men bare 1 etter hvert. Endret 28. februar 2005 av Netforce
Rookie_NO Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hvordan er det da så med 2 kontoer på en cd-key? Noen som vet? Jeg tenker da ikke på samtidig bruk, men brukt hver for seg til forskjellige tidspunkt. Altså 2 keyer i utgangspunktet, men bare 1 etter hvert. Tror ikke jeg helt skjønner hva du vil frem til her... Kanskje en definering vil hjelpe : En konto opprettes online (gjennom "create account" siden til Blizzard) For å opprette en konto trenger du en authentification key (her kaller folk den for en cd-key) Hver cd-key kan kun ha EN konto tilknyttet. Men en konto kan ha flere characterer i seg... Du kan selvfølgelig ha to kontoer hvis du vil, men de må jo da være på to forskjellige cd-keys også... Men du kan jo ha flere characterers på samme kontoen spredt over flere servere (grensen er vel på 10 characters pr server?) Og hvis du tenker på å spille en character på en konto, og så overføre den til en annen konto senere så må du nok ta kontakt med Blizzard.
Netforce Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 ok, blir kanskje klarere om du får det konkrete eksempelet: Jeg og madammen spiller på 2 forskjellige kontoer og 2 forskjellige chars akkurat nå, men jeg tror nok at når interessen blir mindre både for min del og for hennes del så kan vi klare oss med 1 tilgang til wow. Må vel som du sier ta kontakt med Blizz for å få overflytta hennes char evt min siden.
Zlash Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Når du først har opprettet kontoen kan du forsåvidt kaste cd-keyen på dynga. Det vil ikke kunne brukes igjen. Det er brukernavnet/passordet du lagde som er unikt og som du vil benytte fremover. Hvis du må installere WoW på nytt kan du dra opp en cdkey generator. Hvilken key du bruker under installasjon betyr ingen ting.
GRendal Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Når du først har opprettet kontoen kan du forsåvidt kaste cd-keyen på dynga. Det vil ikke kunne brukes igjen. Det er brukernavnet/passordet du lagde som er unikt og som du vil benytte fremover. Hvis du må installere WoW på nytt kan du dra opp en cdkey generator. Hvilken key du bruker under installasjon betyr ingen ting. men er jo litt spess det da... kan jo ikke være lov. hva sier blizzard om hvis jeg vil innstallere på¨en anna maskin og?
MrLee Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 CD key generator er fy fy! Du trenger forøvrig ikke å skrive inn CD key ved installering uansett? Du kan jo tross alt laste ned Beta klienten og patche opp om du vil...CD key blir vel først relevant når du skal registrere konto. (Jeg ville IKKE tatt risken på å lage konto på en CD-key generert key... hva om Blizzard finner ut? bom, sletting av konto og characters...ikke bra! Kjøpes originalt ) Men det er ingenting som sier at du ikke kan installere samme kopi av WoW på flere PC'er... du vil riktignok bare kunne spille på en av dem om gangen, men hvis du (Lovlig) skaffer deg en ekstra account, så er det ikke noe i veien med å spille på den også... Rookie_NO: 8 chars per server, 50 chars per account totalt.
jonasdaman Skrevet 17. mai 2005 Skrevet 17. mai 2005 men kan jeg spille hos en kamerat. bare logge på min account sånn som med steam?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå