Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Særemne - Trenger noen svar fra dere brukere


Anbefalte innlegg

Hei,

holder på med et særemne som jeg har kallt Teknorsk. Der jeg forklarer litt om hvordan oss imellom skriver, snakker og er på.

 

Og da vil jeg ha litt kommentarer fra dere om forskjellige ting og hadde vært flott om dere tok litt tid på å legge et innlegg her.

 

Først, med teknorsk så tenker jeg på ord som afk, eid, join, ffs, omg, elns og andre engelske ord som har blitt en del av den måten dere skriver og snakker på.

 

f.eks så bruker mange nå joine istedenfor å spørre folk om å "bli med" på noe. "joiner du oss" osv

 

Håper dere skjønner hva jeg skal frem til.

 

spm:

Er teknorsk viktig for deg og hvorfor?

 

Bruker du teknorsk hele tiden, eller kun blant venner, chat o.l.?

 

 

 

Trenger bare litt feedback, slik at jeg kan få andre sine synsvinkler med i prosjektet. Takk! :thumbup:

 

EDIT: Gjerne legg med alderen deres! :p

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
omg,omfg,lol,lmao,rofl,afk,ffs,gl,hf,ns,gj,n1 noen som kan oversette dette??

oh my god

oh my fucking god

laughs out loud

rols on the floor luaghing

away from keybord

for fucking sake

resten kan jeg ikke

 

Takker så langt for deres innlegg, hadde vært fint med fler og kansje om hvorfor eller hva dere synes om det :thumbup:

Lenke til kommentar

gl, hf = good luck, have fun.

gj = good job

n1 = nice one

 

Takker så langt for deres innlegg, hadde vært fint med fler og kansje om hvorfor eller hva dere synes om det  :thumbup:

 

Vel, jeg synes noe av det er greit i moderate mengder. Alt har en grense, og det har en tendens til å bli kraftig overdrevet. Dessuten har man jo fjortissene som skriker "omg, n00bz, u have no skillzz, u wr lucky, i have skillzor!!1one".

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...