Gå til innhold

Hvor går grensen for utroskap?


jænzsn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva hvis kjæresten din har guttevenner som pleijer og komme på besøk og se film eller tv, hva skal vi kalle det? greit eller utroskap?

Folk må da få guds skyld få lov til å ha venner. Om en ikke synes det er greit, så er jo i mine øyne forholdet dømt til å mislykkes.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

ja, det er det jeg også mener men det er ikke hun som har guttevenner det er jeg som har jentevenner, så hun ble litt misstenkerlig når jeg og "hun" så en film og litt tv. Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle svare på det hun sporte om, det hele endte med en stor krangel, men det ble heldigvis bra da. Hun var faktisk til meg for en hal-time siden. men egentli syns jeg at det skal litt mer til for og bli mistenkerlig.

Lenke til kommentar

Kyssing er et ganske udefinert ord..., men hvis tungen er involvert, så er det nok for meg... holding i hender kan jeg takle, eller kyss på kinn, hvis det er ment som en hilsen/gratulasjon eller lignende... Det spørs hvor mye lidenskap hun (jeg er gutt) legger i det... og "fylla har skylda" er ingen unnskyldning...

 

Om hun ville finne på ting med andre enn meg, ville jeg ikke brydd meg, hvis det bare var liksom 1 gang eller noe hvis jeg ikke kunne eller gadd, men hvis hun hadde funnet på ting med andre, uten å si ifra til meg, (gå bak ryggen m.a.o) ville jeg nok reagert...

 

edit: og ja, selvfølgelig sex ville jo vært å trå ganske langt over streken...

Endret av Feh
Lenke til kommentar

hva som defineres som utroskap varierer fra par til par, og en grei regel i den sammenheng er at "romantikk" som må dekkes over for den andre part er å regne som utroskap. Og, lev etter regelen: Du skal ikke gjøre mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg. Som oftest kan det være greit å tenke på hvordan du selv ville reagere hvis din utkårede gjorde det du har tenkt til å gjøre i en gitt situsajon, så vet du omtrent hvordan du ligger an i terenget.

Lenke til kommentar

trådstarter er cirka 16 år gammel og definisjonen av utroskap vil nok variere fra dd til han/hun er cirka 22 år gammel regner jeg med.

 

nå er jo jeg ganske gammel blitt og synes det på mange måter er greit at en partner flørter litt, men grensen går ved kyssing på munnen og mer utagerende fysisk kontakt.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
ja, det er det jeg også mener men det er ikke hun som har guttevenner det er jeg som har jentevenner, så hun ble litt misstenkerlig når jeg og "hun" så en film og litt tv. Jeg var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle svare på det hun sporte om, det hele endte med en stor krangel, men det ble heldigvis bra da. Hun var faktisk til meg for en hal-time siden. men egentli syns jeg at det skal litt mer til for og bli mistenkerlig.

dette handler jo ikke om utroskap, (regner jeg med?) men kjæresten din som blir sjalu på jentevennene dine. noe som ikke er rent uvanlig.. spesiellt hos den yngre generasjon. regner med du også kjenner en liten sjalusi følelse inni deg visst kjæresten din drar på besøk og ser en film sammen med en guttekompis. spesiellt visst denne guttekompisen f.eks er en popuær kjekkas. ;)

 

sjalusi ødelegger veldig mange forhold.. det er viktig å lære seg å beherske sjalusien og stole på din partner.

Lenke til kommentar

Du er 15 det er sikkert henne og +-.... Skjønner deg godt jeg, jenter i den alderen er impulsive og har "følelser" som plutselig kommer for ingen ting etc... Kommer helt ann på hva slags venner. men må bare passe på at vennene ikke blir for "gode"... Men liker ikke du det er det bare å snakke om det!

Lenke til kommentar

Det vil alltid være jenter som ikke har helt kontroll over følelsene sine,

men sånn er det jo med gutter å.

Jeg mener grensa går når partneren er seksuelt tiltrukket av en annen.

Når man er så ung som du er nå (og jeg å forsåvidt) så vet man helt innerst

inne at det er en veldig liten sjans for at forholdet du er en del av skal vare

resten av livet.

 

Ungdomstiden er vel egentlig om å ha det gøy.

(Det var ikke en oppfordring til å være utro :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...