Gå til innhold

mine favorittservere forsvinner..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mine favorittservere forsvinner i selve CS hver gang jeg starter. Dette skjedde ikke før den nye updaten i det siste. Pussig nok vises mine favorittservere i Servers-valget i selve Steam-menyen men ikke i CS.

Noen som vet hva som skjer evnt. fikse det?

EDIT: fant ikke svar på problemet hos Steam og det hjalp ikke å slette server-filen i Config mappa.

Endret av ohh-noo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får dette når jeg ikke avslutter steam korrekt, da blir vist alt som det var før når du slår på pc`n igjen, men noe direkte svar på spørsmålet ditt har jeg ikke,

Skrevet (endret)

tok en rask reboot men problemet er der fortsatt: mine favoritter vises ikke in-game i CS men gjør det i Steam..

Endret av ohh-noo
Skrevet

tok en titt på forumet til Steam..

Dette er en update-bug som maaaaaange har opplevd! Så ta får jeg bare bite den sure sokken og vente på at Steam griller buggen!

Skrevet

Får kaste meg på den irriterte bølgen....det var ganske kjipt ja. Men tror de jobber litt ekstra for å rette på det.

La forsåvidt merke til de nye CT skinsene....ble litt forbløffet når jeg stod ansikt til ansikt med noe jeg ikke hadde sett i CS før....men de var ganske kule.

Skrevet

fargene var litt anderledes. SÅ hadde de briller....nå må dette sis å være i Source. Du vil helt klart se en forskjel. De er lysere nå en det de var før.

Vil jeg mene.

Skrevet (endret)

Synes de nye CT-skinsene er bedre. Det jeg la mest merke til er at hjelmene til CT nå er skikkelig 'blanke' og reflekterer omgivelsene - tøft :)

(Og jeg har ikke gjort om noen grafikkinnstillinger - hvis ikke oppgraderingen har gjort noe bak min rygg da).

Har forøvrig også problemer med at favorittene blir borte.

Endret av Shimano
Skrevet
Synes de nye CT-skinsene er bedre. Det jeg la mest merke til er at hjelmene til CT nå er skikkelig 'blanke' og reflekterer omgivelsene - tøft :)

(Og jeg har ikke gjort om noen grafikkinnstillinger - hvis ikke oppgraderingen har gjort noe bak min rygg da).

Det var godt at det var nye skins og ikke bare jeg som så "syner" men de nye hjelmene er ganske kule. Så har de en radio på venstre skulder. Vet ikke om den var der.

Men serverproblemet er der ennå.

Skrevet

Så har de en radio på venstre skulder. Vet ikke om den var der.

Ja, radioen var ikke der før.. Men jeg må få si at jeg HÅPER at de som lager oppdateringene snart tar til seg vettet og lager flere modeller, slik at det blir mulig å velge, som i CS1,6 osv! :yes:

Skrevet

Så har de en radio på venstre skulder. Vet ikke om den var der.

Ja, radioen var ikke der før.. Men jeg må få si at jeg HÅPER at de som lager oppdateringene snart tar til seg vettet og lager flere modeller, slik at det blir mulig å velge, som i CS1,6 osv! :yes:

Det håper ikke jeg... Da skyter jeg bare lagkamerater hele tiden :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...