Rampage Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 gleder meg til ny data og cs Ja, det var bra posten din handla om de_train eller source da..... Prøv gledesutbrudd du
kdog Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 gleder meg til denne mappen, høres rå ut! Hvilken mappe er det du snakker om? Steam mappen? haha! for "mapsa" er så mye bedre norsk..
kim Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 "Kart" er vanlig å bruke om du absolutt ikke klarer å stave map(s)
DevN Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Off topic, da: Passer ikke så veldig bra med "map"/"maps" i norske setninger - "hvor ble det av alle maps mine?" Kart synes jeg høres litt, hmm, tragisk ut! La oss finne på et nytt ord på norsk for dette, som f.eks. "akkenisof" - "hvor ble det av alle akkenisofene mine?" - MYE bedre, ikke sant? On topic: Helt enig at akkenisofet er dårlig hvis man ikke kan gå oppå togene.
A.J Green Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg irriterer meg også grønn på slikt. Hvem abbonoment hadde du? og hva med: Jeg var oss Gunnar igår.
TCi Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Helt enig at akkenisofet er dårlig hvis man ikke kan gå oppå togene. Å nei, du må faktisk skifte taktikk! Ta det med ro, går helt sikkert an å komme seg oppå vognene. Ser fram til enda en ny bane. Oppdateringen kommer vel natt til lørdag så da får vi dessverre ikke tak i den før lanet i morgen (ingen internett-kobling).
Mala Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Alt nytt er godt nytt, særlig når det gjelde css.Og ja eg irriterer meg grådig over all "css suger" whininga i hvert topic som handler om dette spillet.De som ikkje inresserer seg for det kan holde seg til 1.6 topics.Smaken er som baken. On-topic. Ser jo flott ut dette, litt vanskelig å avgjøre ut i fra 2 bilder Likte ikkje "kartet" på 1.6 noe særlig, men vi få se ka eg syns om dette Og ka det angår campound, det ser sykt fett ut indeed!!
kdog Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 synes det er flott at de lager det slik at 1.6-folket ikke liker det. jo lengre tid de holder seg unda source, jo bedre. Høres ut som en gjeng whiners.
Den Polse Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Lagt merke til at det er visse faste (skal ikke nevne navn) som går inn i så å si hver eneste cs:s tråd for å fortelle hvor dårlig cs:s er og hvordan det er umulig for en så leet som dem å spille det dritet. Begynner å bli lei av dette. Jeg går ikke inn i alle cs 1.6 trådene på forumet og forteller alle hvor mye bedre grafikk det er i cs:s og hinter til at dere lever i fortiden... Det er fullt tillatt å ha sine egne preferanser og meninger om spill, men dette begynner å bli temmelig teit. Det blir litt som om jeg skulle gått inn på tråder som handler om hvilket metal band som har det feteste riffet, bare for å fortelle hvor dårlig metal er og hvordan de som hører på dette mangler musikksmak og hvordan jeg som har peil på musikk bare hører på rap og R&B. Btw, blir morro med train
GoldlaXiE Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 synes det er flott at de lager det slik at 1.6-folket ikke liker det. jo lengre tid de holder seg unda source, jo bedre. Høres ut som en gjeng whiners. Words!!
Ostepølsa Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Grafikken ser mye bedre ut i source ja, men de ødelegger mappene! Hvis man ikke kan gå oppå togene i source og hoppe rundt der, da er det tragisk dårlig. de klarte å ødelegge prodigy også :/
Den Polse Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Enig at de ødela prodegy temmelig i source. gleda meg skikkelig til det kom. Synes mapsene er blitt så lite balansert i source, virker som det nesten alltid er et av lagene som har fordel.
Kurt P Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 kommer mappet gjennom som en update gjennom steam?
Erlendz Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Off topic: Må også si meg enig med enkelte andre her. I hver blodige tråd der css diskuteres kommer det en, eller annen 1.6 fyr inn og sier at source er crap osv... Synes kanskje det er på tide at forumet får en egen forum del for source og en for 1.6! Personlig spiller jeg 1.6, og mener at det er bedre enn source, men det betyr ikke at jeg føler en viss trang til å si dette i alle source trådene som blir lagd. On topic: Synes dette akkenisofet (train) ser veldig fint ut. Skal definitivt teste det når det kommer. Selv om jeg gleder meg mer til å se om valve har lagt med noen andre oppdateringer i denne update pakken som kommer. Synes det er en god del ting som trengs å forandres på. Håper source blir genialt etter denne oppdateringen. Da blir det slutt på 1.6 btw: akkenisofet var et ganske så genialt ord.
Den Polse Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 akkenisofet var et ganske så genialt ord ehh, det betyr tog på hvilket språk? Ja, det er endel pussing som må til på source, men synes det er grisegøy for det.
Mala Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) At cs:source blir genialt for de som spiller 1.6 kommer ikkje til å skje på i hvertfall 1år eller mer, om noensinne. Men som han over sa, en del av forumet for 1.6. og en til css, da er eg fornøyd. Det er foskjellige tuper folk vi snakke om her neida, men dette hadde vert på sin plass syns eg Endret 24. februar 2005 av Mala
Erlendz Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 akkenisofet var et ganske så genialt ord ehh, det betyr tog på hvilket språk? Ja, det er endel pussing som må til på source, men synes det er grisegøy for det. Les devn sitt inlegg litt lengre opp. Der står det at akkenisofet er det nye norske ordet for kart/map.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå