Gå til innhold

fungerer ikke sp2 og blåtann?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kjøpte en usb blåtann adapter på komplett som jeg ikke får til å virke! da jeg sendte dem en email sa de at blåtann virker ikke med service pack 2!!! og at jeg kunne prøve å installere windows på nytt og se om dette hjelper!! stemmer dette???

Endret av cv90
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det stemmer ikke. SP2 skal gjøre det enklere med blåtann enn med SP1. Hva du skal gjøre vet jeg dessverre ikke. :(

Edit: Post 666! :devil:

Endret av Potetfar
Skrevet

SP2 har en annerledes Blåtann stack enn Win XP / SP1, noe som gjør at gamle drivere ikke fungerer med SP2. Det skal være mulig å avinstallere SP2-driverene og installere de som fulgte med USB-donglen (har gjort det selv, husker bare ikke trinn for trinn hvordan).

Alternativt kan du prøve å se på produsentens hjemmeside om det har kommet noen oppdatering til USB-driverene deres.

Skrevet

Kjøpte meg en D-link blåtann her om dagen. Denne fungerte ikke som den skulle selv om jeg installerte driverne før enheten ble tilknyttet (noe som skulle gjøres).

Gikk deretter på Min Datamaskin - Egenskaper - maskinvare - enhetsbehandling - bluetooth radi*** (husker ikke). - Se på egenskaper - Oppdater drivere fra det stedet der driverne til adapteret ble plassert (installert). (kort fortalt)

Virket etterpå!!

Skrevet

Det er nok slik at det vil fungere lettere om man avinstallerer enhenten og lar den bli funnet av XPSP2 ja :)

Og for å nevne det: Det heter BlueTooth!! :devil:

Blåtann? Idiotisk fornorsking..... få det vekk! :)

F.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...