Gå til innhold

Hater Rouges! Hvordan nøytralisere dem ?


Anbefalte innlegg

Jeg spiller mage, og når jeg er på contested area kommer det allitd en usynlig "stealth" rouge å kapper meg i to. Den skillen der er så sykt bra... Harke sjangs til å rømme eller forsvare meg. Skaden er allerede gjort nå den angriper. .

 

 

Er det noe man kan gjøre for å se dem komme ? Ikke useriøse svar nå " Du kan forsvare deg, blinke bort osv"--- > Går ikke... med HP på rundt 700 på level 30... Du er dau når den angriper i det stille..

 

 

Hjelp! :thumbdown::thumbdown:

 

 

Tips og ideer ! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blink er faktisk ikke et useriøst svar, er et meget godt svar.

 

2: optimaliser på stamina+intel, sitter med 900 hp på min 30 mage

2: mana shield ha den oppe når du er ute og løper

 

Har skjedd gang på gang at jeg blir jumpet av stealthed rouges og de ender som regel opp daue. Igjen blink var faktisk et meget godt forslag

 

hm hakke sjangs til og rømme? Hva med frost nova/sheep/blink/mana shield kan få deg ut av det meste. eller bare kjøp deg noen speed potions de er ganske festlige

Lenke til kommentar

blink er faktisk det eineste som vil få deg ut av sap og litt avstand fra rougen, frost nova + polly og bruk bandage vist du er skada, polly igjen,

spring ett stykke vekk og kast fireball/pyroblast + fireblast + frost nova + fireball + fireblast + cone of cold

 

blir vel rundt 1000 dmg uten crit som level 30 så vist han ikkje dør bruke Scorch eller Arcane Explosion nokken ganger og håp på det beste ;)

Lenke til kommentar
blink er faktisk det eineste som vil få deg ut av sap og litt avstand fra rougen

Blink funker kun mot Cheap Shot og Kidney Punch. Du kommer deg ikke ut av Sap eller Gouge.

 

Jeg finner det likevel usedvanlig lett å ta ut rogues. Frost Nova. Løp et stykke unna. Poly mens du venter på frost nova cooldown. Deretter frostbolt. firebolt, scorch og fireblast.

 

Nå burde roguen være ved 40% hp. Ta en Frost nova og løp et stykke unna igjen og repeter. CoC og Blink hvis han klarer å nærme deg igjen.

 

Rogues som har talent poeng i Preparation og bærer rundt på "Free Action Portions" er derimot en plage.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Blink er vel instant cast så vidt jeg vet, så kick hjelper lite :)

Omg!!

 

ER du LEVEL 30.. og en like mann av level 30 i rouge snike seg innpå deg og sappe deg.. er du ferdig.. Hvor mye HP tar en rouge de første sekunda før du kan reagere ?

 

Er du level 16 easy... men rouges får noen heftige skills etterhvert i gamet! Og når du blir overlumpet.. så er det jo "element of supprice" ! Du kan ikke reagere på 0,01 sec å trykke frostnova og blink...

 

 

Går ikke.. Jeg prioritere int og spirit på magen min... kanskje det er det som gjør det

Lenke til kommentar

Måtte bare komme at folk på PvP servere kommer her og klager sin nød over å bli ganket i spillet... :p

 

Når det er sagt, bruk Blink for å komme seg bort, frozt nova og/eller sheep på å nøytralisere roguen noen sekunder og så løpe bort fra stedet hvis man ser at kampen er håpløs. Ellers så er det vel opplagt man alltid er buffet i slike områder hvor man kan bli angrepet og det hadde heller ikke skadet å finne ett party å henge sammen med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...