Gå til innhold

Raskere hest i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes det blir litt drøyt å måtte ha lvl 60 ass...

 

Har jo sitti våken natt og dag siden det kom og spilt, og nå må jeg altså få 20 lvls mer??

 

 

*blir oppgitt over blizzard*

Med tanke på at du allerede har fått en ting som gjør deg 60% raskere, så har du ikke en SHIT å klage over..

Aldri hørt om noen som har klaga over dette før, skjerp dere..

 

 

Edit: Også ditt problem hvis du sitter oppe dag og natt for å komme til lvl 40

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

jeg blir oppgitt av sånne personer som deg "magubrothers"...

 

neste blir vel at du whiner over at det ikke finnes noe raskere enn epic mount som har 200% run speed.

 

"sodan blizzard er så newb, de hakke mount som lar deg springer 1000000% run speed"

 

<insert insult here>

Lenke til kommentar
jeg blir oppgitt av sånne personer som deg "magubrothers"...

 

neste blir vel at du whiner over at det ikke finnes noe raskere enn epic mount som har 200% run speed.

 

"sodan blizzard er så newb, de hakke mount som lar deg springer 1000000% run speed"

 

<insert insult here>

epic mount er 100% run speed

Lenke til kommentar
jeg blir oppgitt av sånne personer som deg "magubrothers"...

 

neste blir vel at du whiner over at det ikke finnes noe raskere enn epic mount  som har 200% run speed.

 

"sodan blizzard er så newb, de hakke mount som lar deg springer 1000000% run speed"

 

<insert insult here>

epic mount er 100% run speed

100% mer fart, hvis man løper på 100% fra føra og den økes med 100% (2x) så får man 200% av normalen.

Lenke til kommentar
Syntes det blir litt drøyt å måtte ha lvl 60 ass...

 

Har jo sitti våken natt og dag siden det kom og spilt, og nå må jeg altså få 20 lvls mer??

 

 

*blir oppgitt over blizzard*

Det er snakk om litt under to uker siden spillet kom, og du klager?? Slike spill skal vare gjerne flere år, og om man fikk alt det fete etter to uker hadde det vært utrolig lite moro..

Lenke til kommentar

100% mer fart, hvis man løper på 100% fra føra og den økes med 100% (2x) så får man 200% av normalen.

epic month har forsatt 100% run speed

Nei. Run speed er løpefart, altså hvor raskt du løper. Dersom du løper 100% fart løper du akkurat det samme som du gjorde fra før, altså 100% fart.

 

100% raskere derimot...

Lenke til kommentar
Syntes det blir litt drøyt å måtte ha lvl 60 ass...

 

Har jo sitti våken natt og dag siden det kom og spilt, og nå må jeg altså få 20 lvls mer??

 

 

*blir oppgitt over blizzard*

Ahaha, verdens desidert dummeste post - ever!

 

Ærlig talt, spillet kom for 2 uker siden (+/-) og du klager over ikke å ha de beste items, beste mounts osv osv? Du skulle bare visst hvordan de fleste andre MMORPG fungerer. Ta AO som et eksempel, der trenger man langt over et år "for å nå toppen", og hva med EVE. Der tar det 15 hele år å "levle" seg fullt ut. Så du har ikke mye å klage over nei.

Lenke til kommentar
jeg blir oppgitt av sånne personer som deg "magubrothers"...

 

neste blir vel at du whiner over at det ikke finnes noe raskere enn epic mount  som har 200% run speed.

 

"sodan blizzard er så newb, de hakke mount som lar deg springer 1000000% run speed"

 

<insert insult here>

epic mount er 100% run speed

nei 100% er den speeden du selv løper.

 

edit: oi så at dette hadde blitt klarlagt allerede. "nevermind" :roll:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...