Gå til innhold

er Priest, tok jeg feil skill?


Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg er en Priest i WOW, jeg gikk opp til level 4 nå, og skulle velge.

tok Power word fortitude.

:blush:

Men angrer bittert nå, har nemmelig hørt at man bare bør spesialisere seg i ett tre, enten Holy, dicipline eller Shadow.

og jeg vil gjerne spesialisere meg i Holy. :cry:

 

Har jeg gjort noe feil nå, burde jeg begynne på nytt? takker for hjelp! :dribble:

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei dere. Jeg er en Priest i WOW, jeg gikk opp til level 4 nå, og skulle velge.

tok Power word fortitude.

:blush:

Men angrer bittert nå, har nemmelig hørt at man bare bør spesialisere seg i ett tre, enten Holy, dicipline eller Shadow.

og jeg vil gjerne spesialisere meg i Holy. :cry:

 

Har jeg gjort noe feil nå, burde jeg begynne på nytt? takker for hjelp! :dribble:

Det er ikke noe spesialisering før lvl 10. Da får du talentpoints som du kan sette i enten Discipline, Holy eller Shadow.

Lenke til kommentar

Altså, Skills i spellbook'en som du får av trainer har ingenting å si på spesialiseringen. Det eneste som begrenser hvilke skills du kan ta er level og hvor mye penger du har.

 

Når det snakkes om Shadow/holy spesialisering, så er det bruk av talent points for å forbedre enten holy eller shadow type spells. Disse kommer fra og med lvl 10, ett poeng per level... Og selv da kan du respecce disse poenga ved å bruke 1G hos traineren din senere... (prisen går opp for hver gang du respeccer mener jeg..)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Du har selvfølgelig ikke driti deg ut. Det er bare å kjøpe alle skills du tror du får bruk for. Det er fra lvl 10 og utover du får et talent-point hver lvl som du kan bruke på å spesialisere deg innenfor et område. Om du setter disse på feil sted er heller ikke løpet kjørt for du kan frigjøre alle talent-points ved å snakke med trenern din. Første gang koster det 1g og så koster det mer og mer for hver gang du gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...