Gå til innhold

skrivebord med innebygget pc =D


Anbefalte innlegg

ja da er vi gang med en ny worklogg.

 

dette skal bli gjort sånn at det minst mulig av min plass til å ha saker å ting på så alle deler kommer faktisk til å henge under skrivebordet mitt :yes:

 

jeg har har fått opp mesteparten av delene allerede og det meste sitter som det skal.

 

men nå skal dere få noen bilder, for det forklarer mye mer enn det jeg kan si ;)

 

her ser du festene i ulike vinkler

01.jpg

 

02.jpg

 

også er det hk og psu satt opp

03.jpg

 

04.jpg

 

05.jpg

 

også er det alt jeg trenger for å kjøre systemet... litt rotete satt opp med viftene men dette er en forholdsvis prototype av en innstalasjon... :)

06.jpg

 

07.jpg

 

nå hva syns dere radiatoren skal sitte litt bak psu'en inntil veggen nesten...også skal det komme et "lokk" over det hele

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig sigen, er da littegranne utspekulert! :p *glise*

Men til trådstarter kan jeg også anbefale å kjøpe brukt! På bruktmarked.no eller QXL.no har jeg ofte sett slot-in's (eller slot-load's) til under 300 shpenn som funker helt fint!

Til trådstarter: Æhm.. Hvor godt henger dette da? Så ikke helt trygt ut.. :p

Endret av brainbug90
Lenke til kommentar

Hvis han festa den med noe annet en skruer er trådstartern iallfall meget godtroende.. :p Hadde kappa av toppen av ei skrue, lagt lim på den ene enden og tatt enden med lim opp i bordplata og så skrudd på PSU'en! Da slepper man jo at det synes ovenifra.. Og litt av pointet er vel at den skal være litt diskre?

Endret av brainbug90
Lenke til kommentar

heftig til duskusjon her nå... hehe

 

den sitter jævlig bra... :p hehe

 

det er dessverre en q-tec... den skal byttes i løpet av året... hehe

 

det skal vel egentlig ikke no boks rundt, eller jo, men det skal være av samma treverk som plata den henger i sånn at den blir mest mulig usynlig... og hard disken skal flyttes sånn at jeg ikke kan ødelegge noen av komponentene...

 

når det kommer til kjølern så tror jeg ikke det skulle være no prob, den er ikke så tung og fæl som den ser ut til og det sitter bra...

 

mene jeg gidder ikke bruke veldig mye mer penger på pc'en nå... så det blir ikke noe slot-in... men jeg bare bygger et hus til de rom'ene jeg har nå...

 

edit: psu'en foresten skrudd fast... den er festa med 3 skruer...

Endret av alexern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...