Gå til innhold

Hjelp! Maskina sluker håret mitt


TettSpaden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg har prøvd å slipe bladene sylskarpe på viftene, men fant ut at det er litt skummelt, på jobben engang skulle jeg finne ut hvorfor serveren hadde stoppa, så jeg la øret inntil vifta ( hadde håret i hestehale da ) med det samme resultat Evander Hollyfield Fikk da Tyson gomlet litt på øret hans, Vifta kuttet bort en bit av øreflippen min, men greit nok.. jeg limte den på igjen med lynlim og den sitter der faktisk enda.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Quote:


Den 2002-06-23 21:48, TettSpaden skrev:

Ja jeg har prøvd å slipe bladene sylskarpe på viftene, men fant ut at det er litt skummelt, på jobben engang skulle jeg finne ut hvorfor serveren hadde stoppa, så jeg la øret inntil vifta ( hadde håret i hestehale da ) med det samme resultat Evander Hollyfield Fikk da Tyson gomlet litt på øret hans, Vifta kuttet bort en bit av øreflippen min, men greit nok.. jeg limte den på igjen med lynlim og den sitter der faktisk enda.


 

Hver dag!! :razz:

Lenke til kommentar

Veldig kort eller veldig langt hår. Noensinne åpna det britiske bladet Linux Format? Halvparten av skribent-geekza der har langt hår. (Jeg har langt hår.) Men vi langhåra er seff en minoritet. Krever for mye kroppspleie-skillz å ha sånn nogenlunde bra hår. Ser jo at det ikke er alle her som vet elementære ting om negleklipping, engang... :razz:

 

(Jeg har skjorter i skapet. Mangler noen slips enda, men...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...