Gå til innhold

Hjelp! Maskina sluker håret mitt


TettSpaden

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg starter opp maskina blir håret mitt sugd inn i de enorme kabinett viftene jeg, akkurat nå har jeg tastaturet på gulvet og skriver samtidig mens jeg prøver å reversere viftene så jeg kan få håret mitt løst igjen, dette har skjedd for 11 gang på to dager, er det noen som har ett forslag til hvordan jeg kan unngå dette? ( Utenom å klippe håret )

 

PS. er det mange skrivefeil er det fordi jeg ikke kan se skjermen nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var den merksnodikste posten jeg har lest på lenge......

 

Ting du kan gjøre (hvis dette er seriøst)

 

- Flytt kabinettet unna

 

- Snu kabinettet rundt, da vil viftene blåse

 

- Sette på filter utenfor viftene/ta en gammel strømpebukse fra dama og spikre fast utapå vifta

 

- Sette deg ved et skrivebord

 

Denne posten bør stenges??

Lenke til kommentar

Takk for tipsene, nå har jeg endelig fått løst håret fra viftene, problemet er alltid størst dagen derpå, eller hvis jeg banger skikkelig mens jeg hører på the shadows eller kåre and the cavemen.

 

synes dette er ett seriøst og datarelatert problem siden dette har ført til at serveren på jobb også har stanset på grunn av mangel på kjøling siden håret låser viftene, hvis en server er nede, så står dere frie til og skylde på meg og håret mitt.

 

Hilsen Harald Hårflagre

Lenke til kommentar

Prøvde forresten det tipset med strømpebukse over hodet, men akkurat da kikket nabofruen inn gjennom vinduet, hun kastet håndvesken sin i ren fortvilelse og løp samtidig som hun hylte noe om innbrudstyver og politi, første gang jeg har langt hår og begynner nå å forstå noe av problematikken.

 

tenker nå også på hvorfor forsvaret foretrekker at du klipper deg, må være veldig kjipt å sette håret fast i f.eks beltene på en tanks eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...