Gå til innhold

Vil Half-Life 3 komme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med stor sannsynlegheit vil det komme Half-Life 3, som bruker samme grafikkmotor som Half-Life 2. Det er masse ubesvarte spørsmål i historien som må oppklarast.

Veit ikkje om det er gjordt noko offisielt.

Endret av zeph
Skrevet
Ja, det kommer. Det var på tegnebrettet lenge før HL2 kom.

Stemme det ja, leste det for lenge siden om at Valve jobbet med HL-3 sammtidig som de jobbet med HL-2. dette var vel for omtrent et år siden eller no. ;)

Skrevet

men før HL3 kommer kan det godt hende at det kommer expansions som f.eks at vi får spille igjennom spillet som Combine, Alyx osv. Slik gode gamle HL1 hadde.

har også lest at HL2 og HL3 ble laget parallelt og begge bruker samme motor. Grunnen til at det tok så lang tid mellom HL1 og HL2 var fordi de skulle lage en ny motor men siden HL3 blir laget med samme motor, er ikke ventetiden lang..

Skrevet

Savner henvisning til kilder her.

Mener bestemt å ha lest i intervjuet med Gabe Newell at det ikke er planlagt noe HL3. Expansion packs til HL2 derimot, ja det vil vi nok se mange av :D

Skrevet
Ja, det kommer. Det var på tegnebrettet lenge før HL2 kom.

Mozilla Firefox er best!

skal du begynner å si at Linux er best pga min Avatar oxo da?! gimme a break!!!! ikke vær usakelig...

on-topic:

leste mye interessant på "Chronicles of Half-Life" , en slik sagaside om hva som har skjedd i Half-Lifes "spill historie" (btw, husker ikke adresse). Han som har laget siden virker veldig seriøst og han spekulerer litt på det der med å spille som Combine, Alyx sv. FØR HL3...men igjen, alt er spekulasjoner intill det kommer offisielle nyheter fra Valve/Vivendi...

Skrevet

Valve jobber for tiden IKKE med noen expansions eller HL3. Det har tatt pause fra utvikling og konsentrerer seg nå om oppdatering og HDR levelen. Samt CSS.

Skrevet

Er det så mye å ta ta seg pause fra da. Vale har en grafikkmotor de kan bruke til å lage HL-3 med og ja jeg er sikker på at HL-3 er under utvikling i skrivende stund. Når det gjelder kilder så husker jeg at jeg leste dette i en eller annen utgave av Gamereactor. Bare tenk på Splinter Cell serien. Ubisoft jobbet med Splinter Cell 2 sammtidig som de jobbet med Splinter Cell 3men en helt ny grafikkomtor. :D

Skrevet
Er det så mye å ta ta seg pause fra da. Vale har en grafikkmotor de kan bruke til å lage HL-3 med og ja jeg er sikker på at HL-3 er under utvikling i skrivende stund. Når det gjelder kilder så husker jeg at jeg leste dette i en eller annen utgave av Gamereactor. Bare tenk på Splinter Cell serien. Ubisoft jobbet med Splinter Cell 2 sammtidig som de jobbet med Splinter Cell 3men en helt ny grafikkomtor. :D

http://www.gamespot.com/features/6112889/index.html

har ikke vært bare-bare...

Skrevet

Å påstå at HL3 kan komme "raskt" fordi de allerede har motoren ferdig er temmelig naivt. Source er fenomenal, det er ikke det, men det som gjør HL2 så fantastisk er først og fremst den enorme detaljriktdommen og de svært godt uttenkte scriptede hendelsene. Sånt tar tid.

...men om de, som noen mener å vite, allerede har arbeidet på den en stund... går ann å håpe.

Skrevet
Å påstå at HL3 kan komme "raskt" fordi de allerede har motoren ferdig er temmelig naivt. Source er fenomenal, det er ikke det, men det som gjør HL2 så fantastisk er først og fremst den enorme detaljriktdommen og de svært godt uttenkte scriptede hendelsene. Sånt tar tid.

...men om de, som noen mener å vite, allerede har arbeidet på den en stund... går ann å håpe.

De jobber for tiden med historien, som vil si Marc Leidlaw.

Skrevet

Valve har ikke fortalt så forferdelig mye om HL3, men at de jobber med saken, ja det tror jeg nok, eller, tror ikke lenger, jeg vet de jobber med saken.

Det kommer også en expansion snart hvor du spiller som Alyx med litt hjelp fra Dog, men du får ikke spille som Dog.

Kilde: http://www.gamershell.com/news/20352.html

Så det er mye å se frem til på Half-Life fronten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...