Gå til innhold

Norske Folk + WoW = En Skam!

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Les nå!

Det er ikke det jeg vil frem til!

Driter i hva andre gjør... men er ikke vi selv for gode til dette?

EDIT : Beregnet på Vandahl

hmm... skjønne ikke heilt poenge ditt.. Du mene at nordmenn e bedre enn andre?? :hmm: finnes nok småunga i alle land.. uansett korsn du ser på det

Endret av Vandahl
Skrevet

Har ikke sett noen nordmenn drite seg ut på Shadow Moon. Derimot en del svensker :hmm:

Selv prater jeg bare norsk i party-chat, selv om det har hendt at ting som egentlig ikke skulle ut i offentligheteten ble skrevet i general chat :blush:

Skrevet (endret)
Folk fra hele landet kommer her og spammer general-chat med

dårlig engelsk

Sier meg helt enig, jeg skammer meg også når jeg ser den dårlige engelsken dems.

Edit: D'oh!

Endret av Bad_Byte
Skrevet
Folk fra hele landet kommer her og spammer general-chat med

dårlig engelsk

Sier meg helt enig, jeg skammer meg også når jeg ser den dårlige englesken dems.

Dagens ungdom kan knapt nok norsk, hvordan kan dere forvente at de skal være god i engelsk? ;)

Skrevet (endret)
Jeg spiller på Stormreaver, og der er det bare svensker som ikke klarer å oppføre seg... haha

Jepp! Spiller på Stormreaver jeg også og er stort sett fornøyd med nivået der :)

Spiller du sammen med andre Nordmenn forresten?

Vi er vel ca 8 stk fra norge som spiller sammen

Endret av Kellendil
Skrevet

Jeg spiller på Burning Blade, og jeg må si att jeg ser en del "shitt" på chatten en gang i blandt, men det er ikke bare fra norske folk. Greit det er noenganger man ser det, men det er hvertfall like mange, hvis ikke fler folk fra andre land som gjør det samme.

Så jeg trur vi er alle like gode.

Vet ikke om jeg har vært heldig med de gangene jeg har vært på logget men, syns ikke jeg har sett, eller lagt merke til att det er så mye dritt snakking på chatten.

mer postitivt snakk enn negativt. Vil JEG tru.l

Skrevet
Jeg spiller på Stormreaver, og der er det bare svensker som ikke klarer å oppføre seg... haha

Jepp! Spiller på Stormreaver jeg også og er stort sett fornøyd med nivået der :)

Spiller du sammen med andre Nordmenn forresten?

Vi er vel ca 8 stk fra norge som spiller sammen

ja, vi er et guild med 14 nordmenn :)

Skrevet

vil da si at folk på silvermoonserveren er greie folk som har en "brukbar" kunskap med engelsk.. det vil si at man slipper fjortisser som er dumme og ellers bare whiner :yes:

Skrevet
hmm... trur egentli at det finnes folk fra alle land som gjør sånn der...

gå å ta deg en bolle

Vel, og noen er jo bare ute etter å ødelegge for andre.. Synes du kan ta deg en bolle selv.

Enig med trådstarter.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hva som er problemet? Folk kan vel oppføre seg hvordan dem vil? Det er jo tross alt ett fritt land, skjønner jo at de kunne ha spart seg for sånne kommentarer, men at du går å irriterer deg over andres oppførsel(fordi de er norske) synes jeg bare er Plain dumb :roll: Spill og hver glad og dritt i de som gjør sånt eller disable general chat som flere her har poengtert.

Endret av Izor
Skrevet

Som folk vet så er jo Burning Blade den offisielle Norske serveren,

Det har jeg ikke fått med meg, hvor hos Blizzard står det?

ikke alle som har fått med seg at det er snakk om uoffisielle "offisielle norgesservere" som anbefalt av worldofwarcraft.no elns..

*irritere seg over bruk av offisielt*

Da er det _ikke_ en offisiell server, offisielt er noe som brukes av utviklerene av en tjeneste/spill/ting etc ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...