Gå til innhold

Win Media Player VS. iTunes. Hva er best?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til musikkavspilling liker jeg både iTunes og nye WinAmp veldig godt - begge har omtrent samme utvidede funksjonalitet utover bare å spille av (søking i mediearkiv, 'smarte' playlister, støtte for nettradio/streaming video osv.).

 

WinAmp kan du forøvrig styre via bluetooth-applikasjonen ControlFreak som du kan legge inn på telefonen din. Bruker den mye og styrer hele showet fra sofaen - deilig å slippe å gå bort til PC'en for å skippe eller søke etter låter :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
ikke i den forstand jeg mener, se her:

http://albumlist.sourceforge.net/screenshot.html

Og hva i all verden er poenget med å vise albumlisten slik? Hvis en mer er 50 album så er det jo helt ubrukelig til å "søke" i. "Fancy" bling-bling som ikke tilfører noe som helst funskjonalitet.

tror ikke du vet hva jeg snakker om...

synes det fungerer mye bedre enn itunes til sortering av musikk. f.eks kan jeg bruke mappenavn til sortering istedet for id tags osv. funksjonalitet itunes ikke har.

her er det bilde av min playlist:

Lenke til kommentar
bruker iTunes....

 

eneste som er litt synd at den ikke spiller av WMA

Men det tar jo ikke lange tiden å konverere, noe iTunes gjør automatisk. Dette er kjempebra i og med at iPod heller ikke kan spille av wma.

 

iTunes er i min mening enkelt og greit genialt når det gjelder organisering av musikk. Du har en utrolig enkel og god søkefunksjon som gjør at du kan finne en sang eller album kjapt og lett. Det eneste negative er at det tar litt tid å starte programmet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...