Rash Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 På Spinebreaker har jeg truffet på Graslauk (ganske vittig) og Youarefat (ikke vittig). Generelt syns jeg nivået er ganske bra. Er NE og ser mange gode alvenavn. Youarefat... R O F L M A O - er overtrøtt da--
Rash Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Narkomancer derimot synes jeg var rasende festlig. ler så jeg griner :!: sorry dobbelpost Endret 21. februar 2005 av Rash
Griznah Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 @Ravencrest Nick: Posthuset og Idiot Guild: ShowMeTheMoney
Fuglefr0 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Mitt nick er jo ikke helt good det heller. Har hatt det i 8 år, så litt seint å skifte nå
angry_dee Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 StormScale Guild: Run Like Girls Vi Som Segrar Nordheim Horde Chars: Sugarpuff Me Hamster Mye rart å se utover i den vide WoW verdenen..
Zlash Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hva med alle disse "Made in" guildene. Jeg har sett "Made in Iceland", Made in Danmark" og flere
JR Ewing Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Guildet jeg er med i heter GK MEA. Altså Grunnkurs Mekken. Var ikke jeg som fant på det. Noen av folka som er med (Jeg kjenner alle, ustabile typer) -Bensinhelge -Stramkarn -MekkRonny -Badboybobby
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg kaller meg Kaffebord. Mange som har ledd av det, men det virker ikke som om noen har syntes det var teit. Det virker som om noen her tar WOW litt for seriøst. Er enig i at noen nick bør fjernes, men det er greit å være litt "tullete" Er faktisk med i Norwegian Elite Force som noen nevnete før i tråden. Jeg syntes det er et teit navn, men jeg kan leve med det.... Er kanskje litt teit da, når man skal komme heltisk inn i SW når man heter kaffebord... Endret 21. februar 2005 av Det Dvergiske Kaffebord
JoeDohn Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 ARGH. "Night Elfs of Kalimdor". Ikke bare er det verdens mest talentløse guildnavn, det er til og med FEIL SKREVET! Det er for ille, rett og slett. :\
Rash Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg heter BenDover på daggerspine. heter det i alt annet.. det blir jo til at folk lager slike navn..andre kule navn er jo opptatt..så istedet for å gruble i timesvis på navnet så kommer de på noe som..ja feks. luddersmurf, narkomancer o.l
Intempestus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg spiller på Earthen Ring. Har multiple karakterer der. Har du et navn som inneholder æ-ø-å, eller har en referanse til noe utenfor World of Warcraft kan du være sikker på at jeg rapporterer deg når jeg ser deg. Til de av dere som har problemer med å holde en seriøs tone på en RP-server kan jeg bare trekke på skuldrene. Reglene er der, og så lenge du ødelegger min rollespillopplevelse får GM'ene brev fra meg. Navn som: (ja... disse finnes på Earthen Ring...) - Bajsmannen - Skyggetåge - Grusommegrim - Urukhai ...passer ikke inn, og hører i hjemme på en PVP- eller PVE-server. Mange her har sagt at Earthen Ring er en grei server i fht seriøsiteten på navn. Jeg er bare delvis enig. Når det kommer en warlock ved navn Ganondorf (Zelda-spillene) og ler av deg fordi du er lavere level enn ham mens du er inne i en trivelig rollespillsamtale med en annen fyr bryter det opp stemningen som er ment å være på en RP-server på flere måter enn en. Jeg tåler gjerne ooc-snakk i general channel. Ikke no' problem. Guildnavn, karakternavn som bryter mot reglene og for mye ooc-spilling derimot... Rapporter, rapporter, rapporter... Kall meg GJERNE nazi hvis det er det som må til. Uansett vil Blizzard disse regelbryterne til livs like mye som meg fordi RP-servere er nettopp det - rollespillservere. Endret 4. mars 2005 av Intempestus
Netforce Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hvor skal man egentlig rapportere slike nick? Er det GM eller hva? Ser jo daglig slike lame nick på Earthen ring som jeg godt kunne tenke meg å få fjerna.
Darth Kjell Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hvis dere ikke liker nickene så får dere gå på en RP-server. Jeg synes det er genialt med norske "navn" som kjøtt. Alle nordmenn skjønner med en gang at dette er en nordmann. Vulgære/nedsettende nick er bare teit.
Intempestus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Rapportering: - Rødt spørsmålstegn på menylinja. - Finn veien til behavior/harrasment. - Fatt deg i korthet om problemet. Eks: Name: Fittesaft This is an obscene word for female genital fluid in norwegian. Thanks! Endret 4. mars 2005 av Intempestus
Gjest member-60584 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 det med teite navn på WoW charactern din eller en guild er ikke noe å mase over. men det er jo sånn at reglan sier at det skal være ordentlige nick og ikke tulle nick. blizz har vel enda ikke sotte i gang med å skifte navnan til alle de som har tulle nick, men det kommer før eller siden. selv takler jeg ikke å ha tulle nick, uaktuelt. så jeg bare googla litt etter LOTR alviske ord og satt sammen 2 ord. Dae=shadow og wen=maiden Daewen... altså shadow maiden... er shadow specca NE female priest ^_^ kan jo leses som Dæven og da... akkurat som navnet jeg hadde på dvergen min i betaen.. Fraegr som jeg ikke husker ka betydde lengere. men kan jo leses "Fragger" visste dere at Arwen betyr Noble Maiden?
Snipershot Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Navn som: (ja... disse finnes på Earthen Ring...) - Bajsmannen - Skyggetåge - Grusommegrim - Urukhai Urukhai har jeg hørt om fra guilden min. Jeg bruker av og til å ta en liten oppsamling der jeg poster en ticket og alle fra guilden min sender meg navn som jeg skal legge inn og navn jeg har sett selv. For eksempel "Mizzpeanut" men. Oppdaget til min skrekk ca en dag etter jeg hadde fått svar på ticket at Mizzpeanut logget på igjenn. Skummelt sier jeg bare. Hvis dere ikke liker nickene så får dere gå på en RP-server. Jeg synes det er genialt med norske "navn" som kjøtt. Alle nordmenn skjønner med en gang at dette er en nordmann. Vulgære/nedsettende nick er bare teit. NEI! Det eneste dette gjør er at vi som faktisk følger server reglene og vil spille Rollespill på en RP server blir forstyrret av folk som springer rundt nakne og gjør dumme ting og bruker yell konstant. Dere burde lære dere å følge reglene og ikke si til de som faktisk følger dem at de skal gå en annen plass. Det virker nesten som folk tror de er tøffe fordi de bryter reglene og sier at de ikke bryr seg om det. Endret 4. mars 2005 av Snipershot
Intempestus Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Blizzard lover jo ikke umiddelbar navne-endring. De sier bare at de skal sjekke det ut... Er det for jævlig blir det vel gjort noe med før eller siden. Hvis du vil korte ned på tiden kan du jo fortelle dem in-game at du har rapportert dem via en ooc-kommentar. Gir vedkommende deg pes kan du ta en screenshot og rapportere dem for "dårlig oppførsel" også.
Prizefighter Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Kommet over mange teite, husker dessverre pent lite av dem. Så en kar som kalte seg "fddff"
Griznah Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 "min" server er befestet med dansker, noen ganske normale, men ikke alle. Dødensfarfar og Dødensskygge ? Huff og gru. Men er disse grunnlag for rapportering eller bare teite? Hjelpeplejen (dansk guild) er faksitsk ikke så verst folk, men noe merkelig nicks, sånn som Idiot.
FJERNET111 Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Synes forsåvidt de fleste navn er greie nok og bryr meg fint lite om det. Så et fint navn i går kveld da... en som het "Lokkemann". Men men, sikkert ingen som skjønner det og han får gå "fritt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå