Gå til innhold

Latterlige navn på karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem bryr seg  :!:  ... hvis man misliker det så mye så burde man spille på disse RP serverne. Det er da min mening, ikke flame meg til death.

hehehe du var en av de med "katten_min_kan_ta_salto" navn hva?

Hahaha :)

Jeg vet ikke jeg... heter det samme som her (nobrains) er kanskje ikke det mest dungeonsanddragons navnet nei. Men bryr meg ikke :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier reglene noe om å ta opp navn som er like/tilnærmet like essensielle warcraft-personligheter? Alle Arthass'ene og Uthar'ene er jo ille nok, men jeg så en Sylvanas en dag, og det blir litt for drøyt. Man har liksom litt vel høye tanker om seg selv da. Faktumet at det var en NE gjorde det vel ikke så mye bedre.

Skrevet

Poenget mitt er at det bør høres ut som et ordentlig navn, Fjongfasong er ikke det. Toffo går greit, høres ut som et navn, selv om det er et karamell-merke tror jeg?

Party eller annen aktivitet blir ikke aktuelt med folk som har åpenbart teite navn (person eller guild). Å kjøpe noe fra dem i AH gidder jeg heller ikke. Folk fra "Swedish Alliance" ol. er hatobjekter.

Skrevet

I beta fant jeg en eller annen raring som kalte seg Gudrolf. Vet ikke med dere, men jeg synes det var en litt... merkelig kombinasjon av navn :p

Og i retail så har jeg sett en som rett og slett kalte characteren sin for "Gamer".

Skrevet

Selv heter jeg vironslayer, mye for at jeg har brukt dette niket i flere spill. Virons er tatt fra GC2, og har fått endel bemerkninger fra finner at virons er latvier, eller noe på finsk......------>slayer ,,hmm :D

Skrevet

Jeg spiller på Earthen Ring (RP)... Så jeg ser ikke så mye av idioter og tilsvarende navn.

Men jeg har snublet over en viss "Warlockness" en del ganger. Gjett hvilken class han er?

Jeg /poker ham hver gang han går forbi meg.

Skrevet (endret)

På Ravencrest:

Guilds:

Nobodys

Horde of Denmark

noname

EDIT: Til dere som har teite navn og skriver "men jeg bryr meg ikke", vel, så lenge dere ikke bryter med namingpolicy så kan der stå på deres, men blir den brutt, vel, jeg digger å kontakte GM's ;)

WoW skal holdes rent mener jeg, ingen 31337Kill4hs på "min" server.

Endret av Sub-Lock
Skrevet

Nicket FjongFasong bryter vel ingen namepolicyregler så vidt meg bekjent. Syns det er morro med norske nick jeg. På tide å våkne, det er et dataspill

Skrevet
Poenget mitt er at det bør høres ut som et ordentlig navn, Fjongfasong er ikke det. Toffo går greit, høres ut som et navn, selv om det er et karamell-merke tror jeg?

Party eller annen aktivitet blir ikke aktuelt med folk som har åpenbart teite navn (person eller guild). Å kjøpe noe fra dem i AH gidder jeg heller ikke. Folk fra "Swedish Alliance" ol. er hatobjekter.

Så du ville faktisk ikke handlet med meg? Syns dette er tørre greier! Godt vi har auksjoner i Warcraft 3, og at jeg allerede har venner jeg kan spille med. Jeg har allerede vært i kontakt med flere normenn som synes det er artig. Husker blandt annet en tank i AO som kalte seg Lastebil :D

Skrevet (endret)
jeg er Rogue og kaller meg Toffo. Er det så stygf?

Ja.. egentlig så synes jeg det var ganske stygt... :p

Har sett værre da... Så forresten en som kalte seg for "Grandiosa" i beta...

Endret av Icywiz
Skrevet
Hvem bryr seg  :!:  ... hvis man misliker det så mye så burde man spille på disse RP serverne. Det er da min mening, ikke flame meg til death.

hehehe du var en av de med "katten_min_kan_ta_salto" navn hva?

Hahaha :)

Jeg vet ikke jeg... heter det samme som her (nobrains) er kanskje ikke det mest dungeonsanddragons navnet nei. Men bryr meg ikke :)

Hvis jeg møter en som har et nick med navn Rævskjegg, så er det klart jeg rapporterer han.

Har heldigvis ikke sett sånt annet enn i beta enda

Skrevet
Sier reglene noe om å ta opp navn som er like/tilnærmet like essensielle warcraft-personligheter? Alle Arthass'ene og Uthar'ene er jo ille nok, men jeg så en Sylvanas en dag, og det blir litt for drøyt. Man har liksom litt vel høye tanker om seg selv da. Faktumet at det var en NE gjorde det vel ikke så mye bedre.

Reglene seier faktisk at dette ikkje er lov..

Blizzard har nok mykje å jobbe med akkurat no.. Men eg håper at dei tar og håndhevar navne-reglane KRAFTIG i framtida..

Har sett mykje idiotiske navn, men eg kjem ikkje på nokon akkurat no..

Kallar meg sjølv for Jaroo, håper det ikkje er så latterlig?

Skrevet
Syns det er morro med norske nick jeg. På tide å våkne, det er et dataspill

Whatever. Om folk ikke tar deg seriøst, så vet du ihvertfall hvorfor. Antar det blir "morro" :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...