Gå til innhold

Latterlige navn på karakterer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir meg over. Så idag en som kalte seg for "Kjøtt". Er det mulig... dette spillet trekker dessverre litt for mange boneheads. Tror jeg må lage en char som jeg kaller for Smalahovud :roll:

Post gjerne flere latterlige navn her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan legge til latterlige guild navn fra warsong PVP her:

The Spice Girls

Save the murlocs!

Carebears

Gummi bears

Ikke glem ELITE ALLIANCE (ja med caps) :p

Skrevet

Jeg syntes det er utrolig latterlig at Blizzard faktisk ikke har satt igang navne-reglene sine enda, har sett tonnevis med patetiske navn, både med ord, tall og ingen mening i.

Har også sett guild navn med landsnavn, som f.eks: Norwegian Elite Force (Noe som også er et temmelig patetiskt navn på en guild imo.) :roll:

Skrevet
Jeg syntes det er utrolig latterlig at Blizzard faktisk ikke har satt igang navne-reglene sine enda, har sett tonnevis med patetiske navn, både med ord, tall og ingen mening i.

Har også sett guild navn med landsnavn, som f.eks: Norwegian Elite Force (Noe som også er et temmelig patetiskt navn på en guild imo.) :roll:

for og ikke nevne at det er "ulovlig" også... ikke lov og ha landsnavn i guild eller navn.

Skrevet
Hvem bryr seg :!: ... hvis man misliker det så mye så burde man spille på disse RP serverne. Det er da min mening, ikke flame meg til death.

hehehe du var en av de med "katten_min_kan_ta_salto" navn hva?

Skrevet

Kaller meg "Fjongfasong" jeg (burning blade) for å sette det litt i perspektiv at jeg ikke tar spillet så blodig seriøst.

Synes de som lever i spillet pent kan holde seg til RP serverene :D

Skrevet
Hvem bryr seg :!: ... hvis man misliker det så mye så burde man spille på disse RP serverne. Det er da min mening, ikke flame meg til death.

Helt enig! Det er derfor jeg spiller på Argent Dawn, som er RP-server. Har til nå bare sett 1 teit navn, og det var en Player som het..... Nei når jeg tenker meg om har jeg ikke sett noen teite navn :p

Dessuten er det en utrolig hyggelig stemning blant folk på RP-servere, og få til ingen 1337-fjortiser :love::love::love::love:

Skrevet (endret)

jeg skal hive meg på rp server jeg også så fort de gidder og sette opp en med pvp regler... det blir for dumt med rp server hvis man ikke kan angripe en ekkel liten gnom før han er enig :p

Endret av -=Toasted=-
Skrevet
Dessuten er det en utrolig hyggelig stemning blant folk på RP-servere, og få til ingen 1337-fjortiser  :love:  :love:  :love:  :love:

Kanskje litt OFF TOPIC i denne tråden, men men. Hva

er RP-servere og hvordan kan man velge hvilken server man

skal spille på i WOW? Startet spillet og da taster man inn

brukernavn og passord for så å logges på. Deretter så kommer

karakteren din opp og der det står ENTER WORLD!

Blir man ikke automatisk koblet opp mot en europeisk server

da eller?

Hvor kan man som sagt velge server?

Mvh

KJ

Skrevet

Når du har startet spillet og logget deg på din konto, så skal "Change Realm" stå til høyre hjørne, øverste hjørnet..

RP betyr RolePlaying, altså Rollespill, dvs. at spillerne lever seg inn i sine karakterer, de snakker med en eventyrlig måte, og de snakker i førsteperson. Det er selvsagt bare når de skal rollespille, I general chat/trade chat tror jeg det kanskje går litt mer i vanlig snakk.

Jeg tok ikke RP, har erfart fra tidligere at jeg er elendig til å finne på ting jeg kan si når det rollespilles, klarer ikke helt å få det til, men men. Jeg valgte iallefall PVE.

Skrevet

På en RP server nevnes ikke det virkelige liv i det heletatt, man er kun karakteren i spillet, og alt snakkes i jeg form.

Jeg syns det er litt skremmende:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...