Gå til innhold

Hvorfor så dyrt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det jeg savner er en "demo", eventuelt prøve-periode der folk kan teste om dette er noe for dem. Jeg vet ærlig talt ikke om dette spillet er noe jeg vil like eller ikke. Helst vil jeg vite dette uten å bruke såpass mye penger.

However, hvis spillet faller i smak er selvsagt ikke prisen så avskremmende. Et par dager, eller en uke, der en kunne prøve seg litt, selv om dette kun var en avgrenset versjon, tror jeg ville kunnet lokke enda flere spillere, kanskje også meg :)

Dette finnes jo, på en måte..

Det er jo dette CE -versjonene har "guest-key'n" til.. Og CE folk får spillet både på CD-plater og DVD..

Du må bare huke tak i en kammerat som har CE! :p

Skrevet
Dårlig sammenlikning. En PC kan ikke kopieres opp i uendelig eksemplarer uten at det koster noe som helst.

Noen gang falt deg inn at noen faktisk må LAGE spillet, før du kan kopiere det gratis?

Skrevet

Uansett. Det er ingen hemmelighet at Blizzard vil gå med noe som mildest talt kan beskrives som hemningsløst overskudd. For å svare trådstarter: Fordi folk er villige til å betale. Jo, det er sannsynlig at de måtte tatt månedlige avgifter uansett, og jo, inntektene fra "eskene" er sikkert viktige i startfasen, men begge summene kunne vært betydelig lavere uten at blizzard hatte trengt å begynne å svette.

Men hey, som nevnt tidligere i tråden, om du spiller like mye som det er lagt opp til, forsåvidt om du spiller mindre også (eller som meg, langt mer) så er det likevel god valuta for pengene sammenlignet med andre titler. (HL2 er her i særstilling IMO)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...