Gå til innhold

Den lille Wheel Of Time tråden


Anbefalte innlegg

De har jo vært gode før..
Darryl Sweet har no funne på mykje rart, er ikkje alt som har vore so bra. Men når det er sagt har han kanskje nådd eit nytt lågmål med denne framsida.
Og når vi er inne på det, så er Mat konge. Punktum finale. Og spesiellt fra vi får se ting fra hans ståsted for første gang - utover fra bok 3 er det vel?
Stemmer, fyrste kapittel med POV Mat er kap. 19 i Den Gjenfødte Dragen. (http://www.wotmania.com/povindex.asp). Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er enig med deg på noen måter.. Men jeg synes de siste bøkene er kjempe bra! Man får virkelig se noen mykere sider av personene, og ikke bare den harde overflaten de viser midt i serien.

Uansett, jeg er uenig med deg i nesten alt det der. Bortsettfra at han har dratt det litt langt, for det har han, det er uansett verdt å bruke tiden sin på! :D

Don't take me wrong, jeg elsker bøkene. Hadde jo ikke kjøpt alle i norsk utgave i hardcover til 399 stk, hvis jeg ikke likte serien.

Det er bare det at jeg føler personlig at tempoet kunne økes, og det skal liksom være en "Adventure" noe det nesten ikke er lenger. Folka sliter med så mye psykisk at jeg blir helt deprimert selv.

Men nå håper jeg de siste bøkene har tatt seg opp.

 

PS! Av kvinnene er Nynaeve den kuleste :)

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar

Har noen hørt at det blir film av den? :)

 

Skal visst gis ut i 2011, og det blir 7 filmer eller noe.

Dette har gjort meg både opprømt og redd.. Håper virkelig ikke det blir

en ny Eragon! WOT fortjener SÅ mye bedre! Blir hvertfall spennende å se hva de kommer til å ta med, og hva de tar bort.

Lenke til kommentar
Har noen hørt at det blir film av den? :)

 

Skal visst gis ut i 2011, og det blir 7 filmer eller noe.

Dette har gjort meg både opprømt og redd.. Håper virkelig ikke det blir

en ny Eragon! WOT fortjener SÅ mye bedre! Blir hvertfall spennende å se hva de kommer til å ta med, og hva de tar bort.

 

Skulle ønske Peter Jackson kunne laget denne. En Ringenes Herre lignende film med samme storslagenhet hadde vært midt i blinken.

Lenke til kommentar

Har du noen konkrete kilder angående film? Leste en del i vår, en pressemelding eller lignende fra de som har rettighetene til WoT-media, hvor hvertfall tegneserien ble bekrefta (noe det ser ut som om er riktig da release datoer o.l. er klare), mens film og tv-/dataspill var heller vagt.

 

Angående film; sketpisk. Mest fordi dette bør bli en stor produksjon, og jeg tror ikke at WoT har eller vil noen gang få den samme status som feks Harry Potter, en status som bør, om ikke må, være der for en slik produksjon for at den skal bli god nok. Faren er der for dalende interesse etterhvert, behov for skuespillerutskiftninger og div. annet som kan skade en godt gjennomført produksjon.

Lenke til kommentar

Flere som synes det, men vet ikke om jeg er helt enig. Tror kanskje folk ville sammenligna den litt for mye med Ringenes Herre da.. Mange mener også at Viggo Mortensen burde spille Lan.

Han kunne kanskje passa til det, men de to figurene har altfor mye tilfelles, de kan hvertfall ikke spilles av samme person.

Veit ikke helt jeg, men dette uroer meg litt.

 

Tror dem bør skaffe helt nye, unge skuespillere, ikke sånne skikkelig kjente. Laginga av filmen kan ta lang tid, så de kan ikke ha skuespillere som til slutt blir for gamle,

også få helt nye skuespillere i de siste filmene.

 

Er visst Universal Pictures som har retten. Bare sånn at det er sagt. Best for dem at dem ikke roter det til.

Da har dem mange WOT-fan å passe seg for.

Lenke til kommentar

At Universal har kjøpt rettigheitane er for so vidt gamalt nytt, men har du lest noko nytt om dette? Det med sju filmar var iallfall nytt for meg. (Og dessutan, om den fyrste filmen flopper vil det truleg ikkje verte fleire filmar, jfr. Eragon og Det Gyldne Kompasset.)

 

Uansett vil ikkje eg ha veldig store forhåpningar til dette, om det vert gjennomført. Er vanskeleg å tilpasse ei so stor historie til ein film(serie).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...