Gå til innhold

Den lille Wheel Of Time tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La nå heller Branderson bruke litt ekstra tid på å gjøre den siste boka i serien til den beste. Det er tross alt den siste boka. Jeg for min del vil vel egentlig ikke at serien skal avsluttes, samtidig som jeg vil det.. litt av et paradoks. Den siste boka skal uansett være en verdig avslutning på en bokserie jeg har brukt mye tid på. Husker fortsatt da jeg starten på den i 9. klasse på ungdomsskolen. Lite ante jeg da hva jeg hadde begitt meg ut på, men er sjeleglad for det nå.

 

Har forsåvidt lest litt i The Towers of Midnight, men har ikke klart å kommer lengre enn t.o.m. kapittel 1 (som jo var voldsomt kort!). Hittils er det dog tilfredsstillende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ser ut som Kindle-versjonen er utsatt en god stund, fryktelig irriterende.

Kanskje det blir papirbok på meg da.

 

Ifølge Sanderson vil Harriet utsette den eboken med 12 mnd, men han fikk endret det til 3. mnd, altså februar 2011.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Mtp hvor mange baller sanderson sjonglerer samtidig, synes jeg det er relativt imponerende å få ut en bok som Amol på et drøyt år. Han har sagt han må lese igjennom hele serien en gang til før han begynner for å få alle detaljer til å sitte skikkelig. Og i tillegg skriver han jo 2-3 andre bøker og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...