Gå til innhold

Trenger ny musematte, en solid en!


Anbefalte innlegg

jeg har fUnc 1030 musematte, hvor jeg har slitt ut den "fine" siden, og er på god vei på den grove siden.

 

jeg syns den grove siden på fUnc er for grov, og kjennes for ruglete ut.

 

jeg bestilte Corepad fra mircoplex.no etter å ha lest litt tester om den, og jeg likte den ikke en plass. Den bråkte og var alt for "glatt" så _ALT_ skrapte, uansett.

den er blitt returnert.

 

 

 

så jeg trenger anbefaling til ny musematte som er slite sterk og ultraglatt, slik som den fine siden på fUnc er etter en omgang med teflon og silicon spray :)

 

takker på forhånd for alle svar :)

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd at du ikke likte Corepad, for det er den mest slitesterke matta på markedet i dag.

 

Mine forslag:

 

*Q-Pad med skatez. Denne matta er laget i stoff. Den slites ikke fort ut, og sliter ikke på skatez. Den er ikke like glatt som fUnc's glatte side, men det er ikke langt ifra.

 

*Steelpad 4S med skatez. Denne matta er laget i aluminium, og er veldig glatt. Den er også ganske slitesterk, men sliter en god del på skatez. Veldig "smooth" glid.

 

*Kjøp deg en ny fUnc. Den begynner å bli ganske billig nå.

 

*Gi Corepad enda en sjangse.

 

Alle disse alternativene er veldig glatte.

Lenke til kommentar

Har selv Everglide Giganta OS, og den er ikke så veldig rask. En litt glattere versjon av den grove siden på fUnc.

 

Steelpad 4S har jeg også. Bråker litt, men ikke noe særlig mer enn andre harde matter.

 

Q-PAD er et støysvakt og glatt alternativ, og den er ganske stor.

Steelpad 4S er litt støyende, men glattere og "smoothere." Litt mindre, men ikke liten.

Endret av Mongo FuRY
Lenke til kommentar

Pokker så enig. Gidd å bruke 300 flis på ei matte...

 

Jeg kjøpte meg ei matte på Clas Ohlson her for en stund siden. Svart tynn ei, omtrent halvparten så tykk som tøymattene. Virker som den er litt mer slitesterk, og den er jammensanten overaskende behagelig. Den er dekka av noe rart plast/gummi lignende opplegg. Koster 29kr, anbefaler og teste en. I verste fall kasta du bort en brøkdel av hva ei dyr matte koster... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...