Gå til innhold

Er presten ensformig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg spiller NE Priest lvl 18 på crushridge-servern. veldig fett.

Hva er forskjellen på Holy og shadow???

Marsan

Shadow prest er en som skader mer enn Holy, altså konsentrer seg (litt) mer på skade enn på healing. Så om du skal spille mest alene er Shadow ganske fint å ha.

Hva er det beste våpenet en prest kan bruke? Dagger? Må ha noe som skader på nært hold, når alle spellsene blir avbrutt :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan vel lære det meste?

bruker stav, grunnet det gir bra skade, + bonus til stamina/spirit +++ som regel

Kan lære det meste ja, men det er ikke alt som er verdt å lære seg. Jeg bruker også stav(staff om du vil) Men den er så treig jeg får ikke gjort noe kjapp skade. Er det slik en prest er eller kan han også gjøre "kjapp" skade?

Skrevet
Jeg spiller NE Priest lvl 18 på crushridge-servern. veldig fett.

Hva er forskjellen på Holy og shadow???

Marsan

Holy er spesialisert på healing mens shadow er spesialisert på skade.

Skrevet
sliter som et helvete i barrens som prest. umulig alene, og ingen vil gruppe opp med en prest.

Spiller dere på burning blade /w Tesha og hjelpe meg plz!

Kan ikke skjønne det... Spiller selv som holy priest lvl 18 i barrens nå, og det er først nå jeg merker at jeg er ettertraktet i grupper. Vanskelig å klare seg uten prest/healer i inctances, og utrolig kjedelig å løpe gjennom dem når gruppen ikke har noen som kan ressurecte.

Er sinnsykt digg å spille når man har gode tanks på laget. Sinnsykt kjipt når man har dårlige. Når jeg ofrer all mana på heal, renew og lesser heal, har jeg ikke mye kraft igjen dersom jeg får aggro på meg. Og da dør jeg MEGET fort! Men folk lærer fort ;) for så fort jeg er borte fra gruppa, dør den ene etter den andre ;)

Skrevet
sliter som et helvete i barrens som prest. umulig alene, og ingen vil gruppe opp med en prest.

Spiller dere på burning blade /w Tesha og hjelpe meg plz!

Kan ikke skjønne det... Spiller selv som holy priest lvl 18 i barrens nå, og det er først nå jeg merker at jeg er ettertraktet i grupper. Vanskelig å klare seg uten prest/healer i inctances, og utrolig kjedelig å løpe gjennom dem når gruppen ikke har noen som kan ressurecte.

Er sinnsykt digg å spille når man har gode tanks på laget. Sinnsykt kjipt når man har dårlige. Når jeg ofrer all mana på heal, renew og lesser heal, har jeg ikke mye kraft igjen dersom jeg får aggro på meg. Og da dør jeg MEGET fort! Men folk lærer fort ;) for så fort jeg er borte fra gruppa, dør den ene etter den andre ;)

men så er problemet uttafor instanser.

Ute i det fri er ikke prester ettertraktet.

Skrevet (endret)

ja.. det spørs litt, nå er jeg med i guild, og har faste folk å lvle med.. Da blir det litt greiere.

Er jeg alene går jeg til questen, og dersom det er noen som holder på med samme, inviter jeg dem.. Hvis jeg møter en gruppe, blir jeg ofte invita..

Uansett har jeg ikke hatt spesielle problemer i barrens, da de fleste quests der er greie å få til ved å ta ett beast om gangen.

bruker samme regla hver gang ;)

1)pull med mind blast/smite

2)power of word: pain

3)power of word: shield

4)staff/wand hamring

5)renew for å holde på helsa

Selfølgelig med alle spellsa som gir meg noen fordeler aktivert, f.eks fortitude..

Denne funker i de fleste tilfeller, og hvis jeg plutselig får aggro av flere enn en bruker jeg psychic scream og løper som bare det;)

Endret av Zamoht
Skrevet

ja.. det spørs litt, nå er jeg med i guild, og har faste folk å lvle med.. Da blir det litt greiere.

Er jeg alene går jeg til questen, og dersom det er noen som holder på med samme, inviter jeg dem.. Hvis jeg møter en gruppe, blir jeg ofte invita..

Uansett har jeg ikke hatt spesielle problemer i barrens, da de fleste quests der er greie å få til ved å ta ett beast om gangen.

4)staff/wand hamring

Selfølgelig med alle spellsa som gir meg noen fordeler aktivert, f.eks fortitude..

Denne funker i de fleste tilfeller, og hvis jeg plutselig får aggro av flere enn en bruker jeg psychic scream og løper som bare det;)

så er problemet at 90% av spella blir resista, og hvis jeg dæljer løs, miss/dogde/miss/37/miss/miss/miss/miss/miss/miss os prøver jeg spells, resist/resist/resist osv.

Skrevet

hmm.. jeg har det ikke slik.. Du er sikker på at du har fått høy nok skill i våpnene du bruker?

Går ganske fort å komme opp i disse. Og dersom du hele tiden driver og jakter på dyr som her høyere i lvl enn deg, burde du heller gå tilbake til lettere områder og slå løs på disse dyrene.

Det skal ikke være umulig å ta ett dyr som er samme lvl som deg. Det er værre hvis det er to dyr som er samme lvl som deg, derfor prøver jeg å holde det slik at jeg jakter på dyr som er ca 1 lvl under.. da funker dette veldig bra..

Skrevet

4)staff/wand hamring

så er problemet at 90% av spella blir resista, og hvis jeg dæljer løs, miss/dogde/miss/37/miss/miss/miss/miss/miss/miss os prøver jeg spells, resist/resist/resist osv.

Hvis trolldommene dine blir resista så er det nok p.g.a at fienden er for høy lvl enn deg

Skrevet

Jeg er lvl 31 priest på Stormreaver serveren, og hittill har alt vært perfekt. Soloa en god del, og det går, men er ganske tungt.

Har også questa en del sammen med enda en prest, og jeg er imponert over hvor fort vi banker en gruppe mobs.

Morsom klasse :)

Skrevet (endret)

Det virker kul å prøve...

Edit:

Sjekka opp disipline talents og dei virka ganske så heftige. Har lyst å prøve :dribble:

Endret av Liestöl
Skrevet (endret)
Priest, og paladin - holy-classer.

Priest

Priest er ikke akkurat en stor damage-dealer, de er main-healere i grupper.

Ikke så lett å gå solo med for god exp etterhvert, men de er veldig verdsatt i grupper.

De healer bra, og har en god slant mp  bruke opp. De har også ressurect.

Paladin

Et annet valg er paladin. De får ressurect-skill de også, i lvl 10. De kan både heale andre, samtidig som de er main-tankere.

De har et litt mindre manapool, men er absolutt verdt et forsøk for å se hva du liker best.

spirit tap gjør soloing til en lek for en priest.

Forholdsvis god skade gjør de også.¨

Å være main tank for en paladin er utrolig vanskelig med tanke på å holde aggro.

Seal of Fury added bare ikke nok threat/hate for at mobben blir på deg hvis magene begynner og nuke skikkelig.

I mine øyne er jeg en Offtank/Secondary Healer.

Priester dør ikke hvis jeg er i party med dem. (som regel :p )

Divine Intervention hjelper også med at ikke hele partyene blir wipa i instances.

Endret av Keylar
Gjest member-60584
Skrevet

er lvl 35 priest nu på Skullcrusher.

alt av talents i shadow tree.

har fult på spirit tap, improved shadow word pain, improved mind blast, shadow focus, improved psychic scream, mind flay, vampiric embrace og shadow weaving.

soloing går som en lek, og har aldri hatt problemer med å joine et random party uansett kor det er og ka det gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...