gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Og som dps warrior lærte jeg noe nyttig på raggy. I første wipe så holdt jeg på som vanlig mot raggy. Men vanlig dmg-dealing. Aggroet raggy et par ganger men det gikk forsåvidt greit. Tror healers hjalp meg litt der. Fant ut at jeg skulel poppe recklesness i fase 2 for å hjelpe til å få ham fort ned. DET skulle jeg ikke ha gjort. Fikk omtrent umiddelbar aggro og døde etter kort stund. Når vi resset og begynte på fighten igjen så fant jeg ut at jeg må unngå all aggro fra raggy. Det eneste jeg gjorde var autoattrack og slam. Dette gikk veldig fint og aggroet ikek raggy en eneste gang. Helt til jeg følte at dette gikk jo så bra...at nå fyrer jeg i gang en MS. PANG crit MS....med påfølgende raggy aggro. Jeg døde instant! Ett eneste slag fra ham. Har fire res på 180 ubuffa. Men kan få den opp til 230 ubuffa, men da nerfer jeg dmg'en min for mye føler jeg. Så etter det jeg skjønner så er autoattack og slam det eneste som funker mot raggy om man vil være sikker på å overleve fighten. Men guildet tok jo ned raggy selv etter min død, så det gikk jo alt i alt bra:)
ahpadt Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Om du tar aggro så fort på Ragnaros så suger tanken din nøtter.
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) neida MT suger ikke, men det hender han får kickback og da tar MT3 plassen hans (sammen med MT2). MT2 og MT3 holder aggro en del dårligere enn MT. Om jeg er uheldig å critter raggy når MT er kick-back'ed så får jeg lett aggro. Men jeg er også på topp av alle våre warriors på dmg-listen, så det hjelper jo heller ikke på med å ikke tiltrekke seg aggro. Men finnes det en guide som spesielt omhandler dps-warrior på raggy? Endret 31. oktober 2006 av gamer73
John Keats Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 neida MT suger ikke, men det hender han får kickback og da tar MT3 plassen hans (sammen med MT2). MT2 og MT3 holder aggro en del dårligere enn MT. Om jeg er uheldig å critter raggy når MT er kick-back'ed så får jeg lett aggro. Men jeg er også på topp av alle våre warriors på dmg-listen, så det hjelper jo heller ikke på med å ikke tiltrekke seg aggro. Men finnes det en guide som spesielt omhandler dps-warrior på raggy? 7189035[/snapback] Da er det bare MT2 og MT3 som suger To tanks burde holde aggro bedre en hva en tank gjør.
holst84 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Dere har hørt om BOS? og tanks husker å fjerne dette?
John Keats Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Moser alle spells jeg, tankene deres suger. 7189154[/snapback] Ja hvis du tar aggro med spells er det noe som er SERIØST galt!
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Da er det bare MT2 og MT3 som suger To tanks burde holde aggro bedre en hva en tank gjør. MT1 og MT2 tanker raggy sammen alltid. Blir MT eller MT2 kicka så fyller MT3 den "tomme" plassen. Og etetr all sannsynlighet så er det lettere for meg å få aggro når MT er den som blir kicka. MT har thunderfury og ellers full might + tier 2 helm og ellers svært godt fire res gear. MT2 har full might og quelsar elelr hva det nå er den heter, samt like godt fire res gear. MT3 har verken full might eller det beste fire res gear og heller ikke noe særlig bra tank-wpn. Det rare er at jeg har mer might enn MT3, men jeg er dps build mens han tror jeg er fury/prot eller noe. Uansett så tanker han før meg om han er med. Om ikke han er med så er jeg MT3 på raggy.
Sneglen Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vil foreslå å prøve KTHMthreatmeter. Prøvde det på Onyxia her om dagen, og jeg fikk aldri noe aggro fra henne
John Keats Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vil foreslå å prøve KTHMthreatmeter. Prøvde det på Onyxia her om dagen, og jeg fikk aldri noe aggro fra henne 7189205[/snapback] Husk at hele raidet må threat meter for at det skal bli korrekt.
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 ja threatmeter er noe jeg har tenkt å laste ned:)
smultr1ng Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vil foreslå å prøve KTHMthreatmeter. Prøvde det på Onyxia her om dagen, og jeg fikk aldri noe aggro fra henne 7189205[/snapback] Hvis hele guilden din bruker KTM, skal jeg love deg forbedring
Sneglen Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Vil foreslå å prøve KTHMthreatmeter. Prøvde det på Onyxia her om dagen, og jeg fikk aldri noe aggro fra henne 7189205[/snapback] Husk at hele raidet må threat meter for at det skal bli korrekt. 7189209[/snapback] I akkurat dette tilfellet vil jeg si det skulle holde for MT's og gamer73, men det vil såklart være noe helt annet om alle brukte det. Guildet jeg er i krever ThreatMeter for å få bli med å raide, og om det er noen i raidet som mangler det, så venter resten på at det skal bli installert.
likferd Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Angående ragnaros. Når MT blir kicket, så hopper aggro automatisk til neste melee på aggrolisten, vanligvis en rogue eller dps warrior. Det er da offtanken skal taunte, for å unngå at melee blir moset. Om du IKKE har en eneste meleeklasse på ragnaros, og tanken blir kicket, starter han å knerte castere med noe stygge greier. lite lurt,
gamer73 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Angående ragnaros. Når MT blir kicket, så hopper aggro automatisk til neste melee på aggrolisten, vanligvis en rogue eller dps warrior. Det er da offtanken skal taunte, for å unngå at melee blir moset. Om du IKKE har en eneste meleeklasse på ragnaros, og tanken blir kicket, starter han å knerte castere med noe stygge greier. lite lurt, ja dette virker logisk:) sikkert derfor vi har 2 tanker på raggy til enhver tid og en tank som står stand-by til MT eller MT2 blir kicka. Men det er sikkert i disse kick-øyeblikkene jeg har død...før tankene som står igjen klarer å få sommet seg med en taunt. Endret 31. oktober 2006 av gamer73
Nikkor Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Moser alle spells jeg, tankene deres suger. 7189154[/snapback] Ja hvis du tar aggro med spells er det noe som er SERIØST galt! 7189178[/snapback] Meh, skrev feil, mente abilities.
Cerb89 Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ja hvis du tar aggro med spells er det noe som er SERIØST galt! 7189178[/snapback] Når jeg var i mc en gang med locken min, da tok jeg aggro fra ragnaros. Jeg ble slått over til der meele folkene står så tok han å slo meg med hammeren sin og døde ganske fort etter det. Ble combat resset og startet å nuke igjen. Klarte å dø da igjen -.- Men vi tok Ragnaros for det. Endret 31. oktober 2006 av johnny Bravo
Sink Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 vi har aldri hatt ranged som har tatt agro på ragnaros, vi har en warrior som peiser på det han makter og avslutter som oftest med recklessness og executes, pleier som oftest å ta over da
.Marcus Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 vi har aldri hatt ranged som har tatt agro på ragnaros 7189964[/snapback] Ganske enkelt for at det er umulig med noen i melee range.
likferd Skrevet 31. oktober 2006 Skrevet 31. oktober 2006 Tror ikke ragnaros KAN aggroe castere så lenge det finnes noen i melee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå