Gå til innhold

Rikets røst begynner på tv2 torsdag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så bare første halvdel (før reklame), og jeg må si at det er noe av det værste otto har levert noensinne! Jeg lo ikke en gang, ikke en gang et lite rykk i smilebåndet... det var rett og slett bare for dumt...

 

Synes Otto burde gå tilbake til NRK, og starte opp på nytt med "OJ - en utstrakt hånd" der var han jo bare rett og slett genial...

 

Otto har fått en humor som går på å lage vitser om andre personer, ting, hendelser, som de aller aller fleste ikke sammenligner med noe humoristisk... Akkurat som helt på starten der han sa han hadde vært på ferie i Thailand i jula, og klaget over at postboksen var full... usmaklig...

Lenke til kommentar
Synes Otto burde gå tilbake til NRK, og starte opp på nytt med "OJ - en utstrakt hånd" der var han jo bare rett og slett genial...

Word

Men Eckbo som fotball kommentator var genialt, hehe. Men ellers så var det ikke så mye som jeg syntes var noe særlig morsomt. Og OJ håndterte ikke gjestene sine på den geniale måten vi kjenner ifra "OJ - en utstrakt hånd".

Lenke til kommentar
Jeg så bare første halvdel (før reklame), og jeg må si at det er noe av det værste otto har levert noensinne! Jeg lo ikke en gang, ikke en gang et lite rykk i smilebåndet... det var rett og slett bare for dumt...

Ja, det var bare dumt...men jeg syns andre halvdel redda det, heldigvis. Spesielt da han samen kom :D Men jeg savna den talen på slutten, den han hadde var ikke helt i OJ stil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...