Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Har sett litt av den da, er så konge, lille joakim går mot en japaner, japeneren leker skikkelig tøff og briefer litt med thai boxing. Når kampen starter går bare joakim rett bort og knocker han kald med et kne rett i haka! Bare så KONGE og se på ass!

 

 

Har en film med John Olav, han som er 5*VM i bbj.

Han går mot en stor neger, han bruker et halvt minutt på og vinne kampen, legger han i bakken, mounter han med triangel over halsen og slår han til han besvimer! kan laste den opp senere

Det er fint at du forsyner oss med filmer... Det skal du ha stor takk for. :yes:

Men du overdriver noe helt sinnsykt når du forteller om de...

Siste filmen, var veldig imponerende. Det er tydlig at John Olav har full kontroll der. Men motstanderen hans tapper ut selv. Han er ikke besvimt. Og hadde han besvimt, ville det vært av triangle-choken, ikke slaga. De er ikke i nærheten av kraftige nok til å knocke en person. :nei:

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hadde han besvimt, ville det vært av triangle-choken, ikke slaga. De er ikke i nærheten av kraftige nok til å knocke en person. :nei:

Det skal ikke mer en ett hardt knips rett haka så besvimer du! Har du peiling på hvor mye nerver det er i haka? TKW treneren viste oss på trening på en annen trener, knipsa han på haka, litt på undersiden, han gikk rett i bakken og var borte i noen sekunder.

Lenke til kommentar
Det skal ikke mer en ett hardt knips rett haka så besvimer du! Har du peiling på hvor mye nerver det er i haka?

Da synes jeg det er rart at boksere bruker såpass mange slag på å knocke en annen. Er jo ganske ofte de får inn svært så harde slag i det området uten at motstanderen detter.

Lenke til kommentar
Det skal ikke mer en ett hardt knips rett haka så besvimer du! Har du peiling på hvor mye nerver det er i haka?

Da synes jeg det er rart at boksere bruker såpass mange slag på å knocke en annen. Er jo ganske ofte de får inn svært så harde slag i det området uten at motstanderen detter.

Midt på haka, litt på undersiden, et hardt knips der og du ligger! Man tåler mer på siden av haka.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Arrgh! Har gått glipp av mye kult mma i det siste. Pokker og har ikke tid til å se på k1 på eurosport engang ffs. Var vist ikke så lenge siden at asiatisk K1 GP gikk i korea og greier. Jaja har mye å komme hjem til da. Kan noen poste de videone igjen eller sende de til mailen min? :innocent:

 

Edit: Tenker da på de videone med de nordmennene dere snakker om.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Det skal ikke mer en ett hardt knips rett haka så besvimer du! Har du peiling på hvor mye nerver det er i haka?

Da synes jeg det er rart at boksere bruker såpass mange slag på å knocke en annen. Er jo ganske ofte de får inn svært så harde slag i det området uten at motstanderen detter.

Midt på haka, litt på undersiden, et hardt knips der og du ligger! Man tåler mer på siden av haka.

Greit det er mye nerver der, men det skal være et helvetes knips for å få en fyr til å svime av. Alt jeg klarer er å få litt vondt. Slag vil ikke gjør samme nytte som knipset, da fingeren vil ha mye mindre kontaktoverflate, og knokene vil bli stoppet av kinnbeine. Og det jeg mente med at han fyre som gikk mot john olav ikke svimte av, om du sa, er at man ser jo tydlig at han tapper ut.

 

Edit: Du har forøvrig lett tilgjengelige nervesentre mellom overleppa og neserota. Dette vil være et bedre treffpunkt for slag.

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En liten trist nyhet. Jon Olav var med i en Turnering i LA for litt siden.

Han gikk mot en Brasilianer, brasilianeren fikk inn en armlås, og det blei brutalt.

Hele høyre brystmuskel og biceps revne på Jon Olav :( Så blir lenge igjen til han kan trene.

Og det skal åpne en stor klubb i Bogstaveien nå snart!

Glede seg :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
JH er seriøst en av Norges beste Fightere, etter min mening. Tror han kommer til og nå langt!

Og det stemmer. Så nettop bushido 8 der han debuterer i PRIDE fighting og fyflate han gjorde det bra! :wow: Knocket motstanderen men en ren kne rett i haken! Det var så klokkerent at han bare gikk fra slaget uten at dommeren hadde gitt signal om at det var over. :!:

 

Leste også isted at han har takket ja til en kamp mot den ubeseirede gomi. Det kommer til å bli heftige greier!! :dribble:

 

Noen nyheter om john olav?

 

Edit: Fant video om fighten til joakim hansen. Sykt kne! :wow:http://www.megaupload.com/?d=27WZFDXT

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

For de som er interrisert i MMA så kan eg fortelle det at John olav einemo er signet av PRIDE FC og går kamp mot en japansk boker imorgen i japan. Vi får håpe han gjør det bra.

 

Ellers blir det mange gode kamper imorgen:

 

Josh Barnett vs Kazuhiro Nakamura

 

Quentin Jackson vs Dong Sik Yoon

 

Jon Olav Einemo vs Fabricio Werdum

 

Pedro Rizzo vs Roman Zentsov

 

Sergei Kharitonov vs Alistair Overeem

 

Mauricio "Shogun" Rua vs Mark Coleman

 

Mark Hunt vs Yosuke Nishijima

 

Antonio Rodrigo Nogueira vs Kiyoshi Tamura

 

Tsuyoshi Kosaka vs Mario Sperry

 

 

 

Legger noen video av de store champene fra PRIDE.

 

Fedor highlight: http://video.google.com/videoplay?docid=-8...1834650&q=fedor

 

Crocop highlight: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...992860&q=crocop

 

Wanderlei silva highlight: http://video.google.com/videoplay?docid=85...718&q=wanderlei

 

Gomi: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...87838666&q=gomi

 

Er flere gode fightere. Pride har de beste mma fightere der ute nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

For å ta opp denne tråden igjen

 

The Ultimate Figher sesong 3 er begynt igjen.

 

I dag er også UFC 59 :dribble:

Her er det et par kamper jeg gleder meg stort til, bl.a:

Andrei Arlovski vs. Tim Sylvia (Andrei er en av mine favoritt-fightere. Fantastisk fremgang på den mannen)

Tito Ortiz vs. Forrest Griffin (endelig er Tito Tilbake)

Nick Diaz vs. Sean Sherk

Evan Tanner Vs. Justin Levens

 

Gleder meg som en unge til det starter :thumbs:

 

-"Lets get it on!"

Lenke til kommentar

Yup gleder meg til onsdag for da blir det pils, venner og UFC59.

Ingen tvil om kem som vinner av arlovski vs silvia. Håper tito vinner på en extrem måte mot griffin.

 

MMA vokser som bare det. I statene er seer ratings skutt i været nå som TUF3 begynte og ble mer sett enn andre sporter som golf, basket. :wow:

 

Det har jo tilåmed kommet fight+ kanal her i europa der de viser MMA og eurosport skal vise PRIDE FC.

Idag viste de pride på eurosport hvor de viste kamper av mark hunt vs wanderlei silva, rodrigo noguiera vs fedor, takanori gomi vs jens pulver. Var dritt rart å se det på kabel tv liksom. Ahh snart driver davy watne og spøker om stompingen til Joachim hansen. :!:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Tito Ortiz har jeg aldri hatt sansen for selv om han sikkert er en av de bedre, men jeg gleder meg til kampen med Evan Tanner.

Selv har jeg mine beste minner fra de tidlige kampene i UFC. Detagere som Gerard Gordeau, Remco Pardoel og Tank Abbott fikk meg ”hekta”.

 

Kamper på norsk tv med kommentarer fra f.eks. Davy Watne, Steffen Tangstad og Jon Olav hadde gjort seg. :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Leste det ja. Blir spennende om de blir noe av. Helt klart at pride har de bedre fighterne men tror neppe zuffa går med på noe så risky som å miste populæritet når pride fighterne juler opp de fra UFC.

 

Gleder meg vilt til wanderlei vs liddell kampen. Tror dog at babalu kommer til å vinne mot liddell og at det da ikke blir noe av den kampen.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Noen som så kor mye juling sakuraba fikk i k-1 heroes? Elendig dommer skulle ha stoppet kampen etter all den julingen sakuraba fikk uten å kunne forsvare seg. Går rykter om at sakuraba har fått hjerneskade etter denne fighten. :(

Han er en kriger den mannen altså og det viste han i denne kampen men skulle forsatt blitt stoppet og seieren skulle gått til litaueren.

 

Video av fighten: http://www.youtube.com/watch?v=pp5P_fWSt_U

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...