Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat ja.. leste litt om han på wikipedia. Dette blir spennende!

Vet du om han er noe god på bakken? For jeg syns ikke akkurat Cheick Kongo er til å skryte av på bakken. Ble ganske skuffet sist kamp mot herring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Dan Evensen har jeg ikke hørt om. :/ Spennende hvis han kan slå igjennom i en ellers tynn UFC hw divisjon. Hørte og tidligere noen rykter om Jon Olav Einemo og Dream, ingen som har hørt noe mer om det?

Skrevet

Kom til å tenke på en drømme matchup på vei hjem fra jobb i dag.

A.Silva vs. Melvin Manhoef :)

Teoretisk, hvis Silva ikke skyter på Manhoef, ville dette blitt en standup fight av spektakulære proporsjoner. ...tror jeg... :)

Skrevet

hehe=)

Nå skal vel Silva slåss mot James Irvin 19. juli tror jeg, og går opp til light heavyweight. Det var overraskende.. Har min tro på at Anderson Silva tar han skikkelig!

Skrevet

Stemmer at Silva skal mot Irvin nå 19.juli, noe som forøvrig er en kjempesjangse for Irvin å slå virkelig igjennom, men som på en annen side er å fore Irvin til løvene --> fenomenet A.Silva blir enda større. :) Men møtes ikke de i en catchweight?

Skrevet

Ja herregud! Jeg tror fortsatt det tar en stund før noen tar Silva. Hadde likt å se Bisping mot han om en god stund jeg, så syntes det var synd at han gikk opp i vekt, men det var vel kanskje ingen i den klassen som hadde noen sjans mot egentlig.

Om det møtes i en catchweight? At Irwin har byttet klasse og?

Skrevet

Satan å dårlig gårdagens stevne var (TUF Finale) Må ha vært det dårligste jeg har sett på lenge. Eneste som var bra var når Rampage ble banket opp :D

ngu845.jpg

Skrevet
Satan å dårlig gårdagens stevne var (TUF Finale) Må ha vært det dårligste jeg har sett på lenge. Eneste som var bra var når Rampage ble banket opp :D

ngu845.jpg

Mja, eg synest sjølve finalen var bra. Har gjennom heile sesong 7 av TUF hatt sansen for Amir Sadollah. Så synest det var veldig stas når han vann!
Skrevet

Samme her! Jeg likte Kendal Grove kampen, han har så kul stil når han striker, men likte best kampen med Amir og CB, hadde sansen for han gjennom hele sesongen selv, han har så bra holdning!

Skrevet (endret)
Leste på mmajunkie at UFC 89 muligens blir i Birmingham. Noen av dere som har vært på et live event tidliger, hva koster de billigste billettene?
URL til dette ryktet?

Me er 10-12 kompisar som berre ventar på moglegheita til å dra over til UK for å sjå UFC live.

Nevermind: fann mmajunkie.com

Dette kan bli bra! Berre og følge med framover no.

Endret av Gaz West

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...