Gå til innhold

Catalyst 5.2 ute nå


Daytona*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står jeg <b>bør</b> ha SP2, jeg hater SP2. MÅ jeg ha det?

Svarer du ikke selv på spørsmålet ditt?

 

Men trodde ærligtalt de fleste har fått inn SP2 nå... jeg venta lenge, men har aldri hatt noen problemer.. Har lagt det inn på 5 andre pcer også uten problemer.

 

jeg selv venter til omega driverne kommer..

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å beholde 5.2 (inc. CCC) og det er første gangen at jeg beholder CCC. Hvis jeg var missfornøyd hadde jeg valgt driveren uten CCC.

 

Dette synes jeg er genialt:

tray9un.jpgbccc9ce.jpg

Så og si alt en trenger uten å starte CCC. :D Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke CCC lenger siden jeg har stilt inn det som skal stilles (eksempelvis TV).

Lenke til kommentar
Fungerer helt genialt, kjekt å slippe å starte CCC hver gang jeg skal skifte noen innstillinger.

 

Liten ytelseøkning i Kotor og HL2 for meg, knapt 5fps men bra nok.

Hmm dersom ATI klarer å øke ytelsen med ca 5 fps hver gang de slipper en ny driver trenger en vel ikke kjøpe nytt skjermkort på en stund.. .. ?? :roll: .. hehehe..

Lenke til kommentar
Fungerer helt genialt, kjekt å slippe å starte CCC hver gang jeg skal skifte noen innstillinger.

 

Liten ytelseøkning i Kotor og HL2 for meg, knapt 5fps men bra nok.

Hmm dersom ATI klarer å øke ytelsen med ca 5 fps hver gang de slipper en ny driver trenger en vel ikke kjøpe nytt skjermkort på en stund.. .. ?? :roll: .. hehehe..

:!: :!: Må si jeg skamm lo nå.

Lenke til kommentar

Kjekt at dere tar min entusiasme på fult alvor :thumbup:

Ytelseøkningen er real den , i alle fall for mitt oppsett, øker fra ca 55fps til ca 60 fps (+-1fps) i HL2 på 1280*1024 alt på maks.

 

Bruker HL2 Benchmark fra Harwdware OC , Coast demoen.

 

Men som flere påpeker her : Det hadde vært fint med en sånn ytelseøkning hver gang, men det viktigste er bug fixes og hurtiginnstillingene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Testet driverne, og må si meg skuffet. Spesielt irriterende var det at HL2 begynnte å hakke, selv i lave oppløsninger. Avinstallerte driveren og installerte 5.1, og voila!, HL2 kjørte uanstrengt i 1280*1024 :cool: Håper på bedre driver neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...