Nitrius Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Er gått lei MSN Messenger nå(og 7ern virka ikke bra) Så jeg lurer på om dere har noen tips til andre messenger som kan koble seg opp mot MSN? finnes en del vet jeg, men er usikker på hvem... Håpet på litt hjelp fra dere kansje
Complexity Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 du kan bruke trillian (veldig bra) eller du kan bruke aMsn (litt mer firkantig version av msn)
Nitrius Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Testa nettopp Trillian, likte det ikke noe særlig, den ga meg bare ikke et godt utrykk, så den ble fort uninstallert. Får vel kansje prøve aMSN da... Og vis fler har andre tips kom med dem.
Musty Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) har hørt om noe som heter gaim.. mange som syntes det er bra, men jeg husker ikke om det er for windows da.. edit: ikke at du sier om du skal ha til windows eller ikke, men det regner jeg iaf med Endret 9. februar 2005 av Musty
Errae Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 amsn er et brukbart program... mange features og plugins.
Iminzilion Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 amsn er jo bare konge. lett å bruke. konge smiley i amsn
PoleCat Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Identisk tråd med utfyllende svar. Søkefunksjonen er til for å brukes. Stenger denne.
Anbefalte innlegg