Gå til innhold

Noen bilder av CE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen laste opp bildene?

Fungerer ikke bildene for deg?

 

Prøv http://w2r.net/blog/archives.php?id=20050209125500

 

Har du tiscali som nett leverandør?

Har lag merke til at noen tiscali brukere må legge til disse 2 addresse i "Hosts" fila i windows katalogen sin:

 

67.15.16.11 w2r.net

67.15.16.11 www.w2r.net

 

Jeg lurer bare på en ting med forhåndsbestilling og CE. Jeg kjøpte den vanlige preorder pakke (vanlig DVD cover med cd) Kan jeg da levere den og få kjøpt CE, eller er det en egen CE preorder pakke?

 

Iflg blizzard og flere butikker så ble CE kun solgt over en limited tidsperiode. Og disse er nå "out of stock", er blitt så ille at det er mange som har preordera at det faktigst ikke er nok til alle. Feks butikken jeg fikk min CE hadde tatt opp 20 bestillinger, men fikk bare 10 stk av blizzard

Endret av DreamKing
Lenke til kommentar
vil ha ce :p

 

som sakt kartet er utrolig kjekt å ha

 

hvilke butikker (som elkjøp) selger det den 11 når det kommer ut ?

Glad jeg forhåndsbestilte CE, er imo an kjempebra pakke for bare 150kr mer.

 

Stort sett de fleste butikker som selger WOW skal også selge CE versjonen, det betyr vel Elkjøp, Spaceworld, Spiderman, Avalon, Smartclub, og en håndfull flere. Tror likevel den beste sjansen din såpass sent er på Elkjøp. Spaceworld, Spiderman og Avalon er 99,9% sikkert utsolgt overalt. Elkjøp i Trondheim (to butikker) hadde bare fire kopier igjen i går kveld, så hvis du vil ha tak i en kopi foreslår jeg du løper i morgen tidlig og forhåndsbestiller. Å få kjøpt den fra hylle fredag tror jeg du bare kan glemme.

 

EDIT: IGN har en kjempebra oversikt over WOW og EQ2 collector's edition her

Herreguuuud, det er bare den sexy boka da. Elsker bare Blizzard artwork!

Endret av wizzcat
Lenke til kommentar
Hvordan legger jeg dem som hosts?

"C:\windows\system32\drivers\etc"

 

Her finner du en fil som heter "Hosts" unden extension. Åpne denne i notepad og add de 2 linjene jeg posta tidligere (uten " " ) helt på slutten av fila. Save fila og restart.

 

" 67.15.16.11 w2r.net "

" 67.15.16.11 www.w2r.net "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...