Gå til innhold

Alder på WoW'ere

Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?  

313 stemmer

1. 1. Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?

• 5 - 10
      4
    • 11 - 15
      39
    • 16 - 20
      144
    • 21 - 25
      76
    • 25 - 30
      30
    • 31 - 40
      18
    • over 40
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåpentligvis høyere i retail...

Men det er vel egentlig ikke alder det kommer ann på...

Går jo lett ann å se om man spiller med noen "cs pros" som whiner så mye på partychatten at det ikke går ann å få med seg noe annet... Er ofte de som er verst

Endret av MetiCx

24

Såg ein liknande tråd på WoW EU forumet tidlegare, og der låg snittet på rundt 20 år dersom eg ikkje hugsar heilt feil, eldste var over 50 trur eg (doh, har ikkje akkurat klisterhjerne, så de får ha meg unnskyldt dersom eg er heilt på jordet her).

Når det gjeld barnsleg oppførsel så var eg ute for det på det første raid'et eg skulle vera med på. Det var enkelte individer som heile tida skulle fortelja alle kva me skulle gjera og kor me skulle gå, og dermed vart det berre eit einaste stort kaos av det heile. Dersom alle raid er slik, så freistar det ikkje mykje å gjenta det. Men eg skal no gje det fleire sjangsar.

But then again, "Fjortis" er ikke nødvendigvis en betegnelse på alder, men på hvordan man oppfører seg. Har møtt flere post-fjortiser i begynnelsen av tjue-åra som er like dannet som flatlusa til Julius.

Å ja? Til dels enig, men må påpeke at fjortis-fenomenet opptrer som oftest, og i sterkest grad, i tenårene.

Generelt sett fortjente folk før i tida myndigheten da de var 18 - kan ikke si det samme nå.

17 om en uke. På pvp server 7 var de fleste Horde folka hyggelig og de fleste hjalp hverandre. Jeg som var priest pleide alltid å bkaste buffs på alle jeg møtte og fikk da noen buffs tilbake. Pleide også å hele folk jeg så trengte hjelp. Møtte en del fjortsie på den siste dagen da de spamma General chat i Barrens

Er 26.. hmm.. føler at jeg begynner å bli litt gammel for dette..

Det skal sies at jeg ikke har prøvd WoW før, og at jeg først i forrige uke prøvde mitt første MMORPG -spill, EverQuest II, og jeg har blitt litt hekta på slike spill, for; dette var artig! :w00t:

..liker EverQuest II KJEMPEGODT, og er kanskje litt redd, siden World of WarCraft har fått så mye mer skryt og omtale enn EQ2 at jeg kanskje blir skuffa når jeg skal prøve WoW. For jeg tenkte jeg skulle kjøpe det nå på fredag når det kommer ut..

litt off-topic: mulig jeg finner det ut etterpå, men om dere gidder å svare meg her, så kan dere det: Noen som vet hvilke priser butikkene kommer til å legge seg på? Colectors Edition vs. vanlig? Kommer Elkjøp med et knall-tilbud for å kapre "alle" kundene, kanskje?! Takk for svar :)

Jeg er 14, men folk bør aldri se på ALDEREN når det gjelder online-spill. Se heller på erfaring, språkbruk og oppførsel.

Jeg har spilt Aq2 siden jeg var 7-8, så jeg har god erfaring og oppfører meg bra, ikke som en "fjortiss" som noen kaller dem :)

Omg, vi er lei av sånne jævla utsagn. Alle som er 14 år sier det hele tida, så bare slutt. Ok?

Selv er jeg 15.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...