Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har planer om å lage et arkiv over hva som er på cd-platene jeg har, og jeg trenger et gratis program (fant Advanced File Organizer, men det koster $20), er det noen som har noen forslag? helst linker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første; Bumping av egen tråd er ikke lov her i forumet - iallefall ikke kun 50 minutter etter første post!

For det andre; Signaturen din er ALT for lang - få den ned til 2-3 linjer. Dessuten er den ikke nødvendig overalt.

For det tredje; Nei, jeg har ikke et svar til deg akkurat nå. Er det audio-cd-er, data-cd-er eller blanding du skal indexere?

Skrevet

Pussig att du spurte om akuratt dette!

De siste månedene har jeg holdt på å laget akkurat ett slikt program P.G.A. att jeg ville få oversikt selv.

Jeg kan sende det til deg hvis du vil.

Skrevet (endret)

Hei Hageby1!

Jeg leste for noen dager siden en omtale av slike programmer i HjemmePC (nr.6/7). Blant annet ble OrangeCD, Home Collection og CATraxx nevnt. Hvorvidt disse programmene er gratis og tilfredstiller dine behov, veit jeg ikke, men det kan jo være verdt å sjekke ut.

mvh.

Cycorex

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cycorex på 2002-06-20 19:28 ]</font>

Endret av Cycorex
Skrevet

Bruker dette her

Disk Explorer Professional

Er ikkje akuratt gratis da, men du kan prøve demoversjonen. Syns dette er et bra program, enkelt og bruke og bra søkemuligheter..

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Okie85 på 2002-06-21 16:46 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Okie85 på 2002-06-21 16:46 ]

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...