genstian Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 trenger en host med MER en 500MB og som har mySQL og PHP (optinal: perl/cgi og not limit File size) adressen kan bil hva som helst (til og med: www.mmmmmmmmaaaaaaaassssssssssssssseeeeeeee.com/masse/masse/masse/meg) bare det er gratis
myhken Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 trenger en host med MER en 500MB og som har mySQL og PHP (optinal: perl/cgi og not limit File size)adressen kan bil hva som helst (til og med: www.mmmmmmmmaaaaaaaassssssssssssssseeeeeeee.com/masse/masse/masse/meg) bare det er gratis Tror du må lete lenge da....500 MB er jo ikke småsaker
laaknor Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Avhengig av hva du skal ha på den plassen kan du nok få det på serveren min..... (100Mbit, tilnærmet lik ubegrenset med plass og det du trenger av SQL-databaser). Vil bare vite hva du skal ha der..
genstian Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 (endret) Avhengig av hva du skal ha på den plassen kan du nok få det på serveren min..... (100Mbit, tilnærmet lik ubegrenset med plass og det du trenger av SQL-databaser). Vil bare vite hva du skal ha der..laaknor skal ha forum, download og Guide sider om Linux og programmering og ja litt php testing. jeg har 3 'faste' Brukere og håpper det blir flere. Problemmet er at privat personer kan snike litt på kodene men det gjør ikke så mye egentlig så jeg vil gjerne ha server plass hos deg laaknor. hvis du ennå vil gi meg så kan du sende en PM Endret 9. februar 2005 av hotstian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå