Gamlemor Skrevet 5. desember 2005 Skrevet 5. desember 2005 SOHO sjokoladen. Og den som er i julekalendere, foresten noen som vet hvor man kan få tak i sånn sjokolade ?
Datasmurf Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Kinderegg Bounty med mørk sjokolade (lykkeligste delen av taxfree) Snickers (minner fra en svunnen barndom) Regal (kjøpt fra Gunnar Olsens tobakksforretning i nærheten av NOVA kino i Trondhjem, tror jeg) Center peanøtt (eller noe slikt, tror ikke den selges mer
Ed Hunter Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 (endret) Lion Hobby Kinderegg sjokoladen Stratos Raider (eller Tvix) +++ Sjokolade er godt ja! Endret 6. desember 2005 av Ed Hunter
wazzza Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Stratos tar kaka. Hobby er også godt. Med fare for å høres rasistisk ut slenger jeg ut en liten gåte: Hva får du hvis du stapper 13 varseltrekanter oppi rævva på en neger? En toblerone
anon12234 Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 lion, snickers, freia melkesjokolade, porøs, krokan..... hmm ALL SJOKOLADE ER BEST!
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Freia Melkesjokolade Helnøtt Crispo Snickers Twix Lion Kinderegg Bueno Er ikke mange sjokolader som ikke er gode. Sjokolade er mitt narkotika.
sixx Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Toblerone... ingen slår den 5258362[/snapback] Enig! men kiner bueno er også utrolig god!!
Øyh Skrevet 6. desember 2005 Skrevet 6. desember 2005 Nidar spesial Men de selges ikke i pose mer, må kjøpes i løsvekt, eller i en sånn blandingspose med bl.a sjokolade som inneholder frukt og bær (en uting) Sp+ 3647637[/snapback] SPesial kan du kjøpe i Sverige i 1,5 kgs bokser det er digg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå