Gå til innhold

Hvorfor er celeron en dårlig prosessord?


Edstro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar jeg hardt i hvis jeg kaller det svindel?

Nei, så langt ifra, jeg har sagt ifra til dem, men de gidder ikke høre på meg... Jeg gav dem til og med en utskrift fra nettet som viste samme skjermkort til 550,- men de sa bare "Sånt styres fra kjeden, ikke noe vi har kontroll over"...

 

ganske håpløst... :shrug:

 

edit: minuskler ;)

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Hehe, ang. Elkjøp, har vi en liten butikk der vi bor, og de skal faktisk ha hele 4000kr (3995,-) for et GeForce3 kort, synes synd på ungen som får det kortet... :no:

Det er ingen som gjør det. Det å overdriver er egentlig greit som det er, men tom. Elkjøp selgernte sånt, dem selger mye dritt, men Gforce 3 kort for 4000spenn er bare å glemme - 1000spenn tar dem helt sikkert, men ikke overdriv.

 

Edit : Post nr. 501 :w00t:

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Hehe, ang. Elkjøp, har vi en liten butikk der vi bor, og de skal faktisk ha hele 4000kr (3995,-) for et GeForce3 kort, synes synd på ungen som får det kortet... :no:

Det er ingen som gjør det. Det å overdriver er egentlig greit som det er, men tom. Elkjøp selgernte sånt, dem selger mye dritt, men Gforce 3 kort for 4000spenn er bare å glemme - 1000spenn tar dem helt sikkert, men ikke overdriv.

 

Edit : Post nr. 501 :w00t:

Haha! Den posten din var nærmest urkomisk :) Var det forresten norsk du prøvde å skrive der? Kan gjerne ta bilde av både kortet og prislappen, om det er bevis du trenger ;)

 

Jeg prøver fremdeles å forstå disse stningene:

 

"Det å overdriver er egentlig greit som det er, men tom."

"Elkjøp selgernte sånt, ..."

 

:p

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Haha! Den posten din var nærmest urkomisk :) Var det forresten norsk du prøvde å skrive der? Kan gjerne ta bilde av både kortet og prislappen, om det er bevis du trenger ;)

 

Jeg prøver fremdeles å forstå disse stningene:

 

"Det å overdriver er egentlig greit som det er, men tom."

"Elkjøp selgernte sånt, ..."

 

:p

Det var vel ganske greit å fortså. "tom." er en forkortelse for "til og med" på samme måte som du forkorter "angående" med "ang."

 

Så spm. (det er en forkortelse for "spørsmålet") blir da om det er Stian_A som har skrivevansker eller ADT som har lesevansker..... :hmm:

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Det var vel ganske greit å fortså. "tom." er en forkortelse for "til og med" på samme måte som du forkorter "angående" med "ang."

 

Så spm. (det er en forkortelse for "spørsmålet") blir da om det er Stian_A som har skrivevansker eller ADT som har lesevansker..... :hmm:

Var grammatikken, skrivefeilene og setningsoppbygningen jeg reagerte på, ikke forkortelsen "tom", tok bare med litt før og etter selve "problemene"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...