Coaxmetal Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Topic sier vel det meste. Altså; har de tenkt å la folk spille ut tiåret, eller eksisterer det planer om å restarte serveren etter en stund?
Dandar Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Lurer på hvordan det blir når alle er level 60 Uansett, da kan jeg ialefall legge mye tid i karakteren min, uten å være redd for at den forsvinner. Endret 7. februar 2005 av Dandar
wizzcat Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kommer selvsagt ekspansjoner senere som vil øke levelcappen. Er vel også ganske sansynlig at de da vil gjøre en server-wipe i samme slengen. Men noen wipe før det tviler jeg sterkt på.
genetex Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 visst de tar server wipe gidder jeg ikke å kjøpe det, bruke flere timer på en character som blir slettet men jeg fårstår selfølgelig at dett må gjørest kanskje!
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kommer selvsagt ekspansjoner senere som vil øke levelcappen. Er vel også ganske sansynlig at de da vil gjøre en server-wipe i samme slengen. Men noen wipe før det tviler jeg sterkt på. Er du gal eller? Tenk deg ramaskrik om de wiper servern ved en exp. pack da! Nei, blir nok aldri noen wipe når det går live
haarod Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 De kommer ikke til å kjøre wipe når det kommer xppacks. Det er ihvertfall ekstremt teit, de kommer sikkert til å øke lvl capen etterhvert, men hvis de wiper kommer jeg faen meg ikke til å spille mer.
Coaxmetal Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned?
Anubizzzz Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 ser ikke noe som helst grunn for at de skal slette characters i det heletatt..
Gainwardrobe Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Etter hva noen folk i level 60 har sakt til meg, er det først i level 60 moroa begynner. Det er først i denne levelen spillet begynner på ordentlig.. Spesielt digg blir det når battlegrounds kommer, og en character wipe kommer nok ikke til å skje etter spillet slippes. Endret 7. februar 2005 av Gainwardrobe
The_evil_blue_toad Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Ettersom du kan ha 8 characters på en server ser jeg ikke noe problem i at du når lvl 60. Du har da tross alt 7 x 600 lvls til å gå på, på den samme serveren Skal vi se, 7 x 60... 5 x 60 = 300 + 2 x 60 = 120 420 lvls har du igjen da! Wohoo, jeg er god i matte
Dʋgɢtung Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Det er 220 leveler på Anarchy Online, og det er da nesten ingen som er level 220. Jeg vet ikke om det er noen som har kommet dit ennå engang. Mulig det er det, men ikke vet jeg. Da jeg spilte var det ingen som var i nærheten. Tviler sterkt på at det kommer til å kry av level 200 folk hvis de øker levelcappen (slik de virkelig burde, da 60 leveler er alt for lite!).
Sir Zu Zwat Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Det er 220 leveler på Anarchy Online, og det er da nesten ingen som er level 220. Jeg vet ikke om det er noen som har kommet dit ennå engang. Mulig det er det, men ikke vet jeg. Da jeg spilte var det ingen som var i nærheten. Tviler sterkt på at det kommer til å kry av level 200 folk hvis de øker levelcappen (slik de virkelig burde, da 60 leveler er alt for lite!). Kjenner en som er lvl 210 i AO... Er det bra eller? =)
Dʋgɢtung Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Det er 220 leveler på Anarchy Online, og det er da nesten ingen som er level 220. Jeg vet ikke om det er noen som har kommet dit ennå engang. Mulig det er det, men ikke vet jeg. Da jeg spilte var det ingen som var i nærheten. Tviler sterkt på at det kommer til å kry av level 200 folk hvis de øker levelcappen (slik de virkelig burde, da 60 leveler er alt for lite!). Kjenner en som er lvl 210 i AO... Er det bra eller? =) Level 210, altså level 200 med 10 shadow levels må sies å være veldig bra
Rookie_NO Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Se på Diablo II : LOD, der er det levelcap på 99 men det er fortsatt nok av folk som spiller. Man kan alltids få tak i bedre ting...
Kultom Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har forståelse for at folk ikke gidder restart.. men jeg ser ikke for meg at det blir noe gøy å spille når alle questene er gjort, alle er level 250 etc.. Men det er altså ikke noen offisiell dato for når serverne tas ned? Se på Diablo II : LOD, der er det levelcap på 99 men det er fortsatt nok av folk som spiller. Man kan alltids få tak i bedre ting... Og det er ikke som det er noe mangfold av folk rundt level 98-99 heller. Men det er fryktelig mange rundt level 95 da:P
Aiven Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg forventer at Blizzard bruker litt av den vanvittige gevinsten til å stadig forbedre spillet. Da vil man aldri "bli ferdig" med spillet!
Gainwardrobe Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Dette er jo fremdeles veldig tidlig i spillet, så jeg tror Blizzard kommer til å øke level cape'n litt og litt etter hvert som spillet utvikler seg. Er det ikke sånn at Blizzard har planer om å legge inn nye items, våpen og armor kontinuerlig i spillet? Endret 8. februar 2005 av Gainwardrobe
Lacim Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Slik som det er nå, er de heftigste itemene Epic. Det sies at Ragnaros skal droppe et legendary item. Etter det følger Artifact tror jeg. Altså mye igjen å finne. Selv om du er på level 60, har du neppe Epic only items.
Aasgaard Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Slik som det er nå, er de heftigste itemene Epic. Det sies at Ragnaros skal droppe et legendary item. Etter det følger Artifact tror jeg. Altså mye igjen å finne. Selv om du er på level 60, har du neppe Epic only items. På 60 er de fleste ganske opptatt med å skaffe seg et rare set, faktisk. Man bør spille på 60 en stund før man er klar for større utfordringer som Onyxia og Molten Core.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå