genesis Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Er max lvl 60? Hvor lang tid tar det å komme dertil? Endret 7. februar 2005 av genesis
Teek Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Genesis: ganske lang tid, du skal gjennom mange hundre quester også.. jeg anbefaler å kjøpe spillet på det sterkeste selv om det koster penger og spille det!
Johnx Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Anbefaler også spillet på det varmeste, hvis du er arb.ledig er dette løsningen for tidsfordriving Timene går fort når du spiller dette, dumt at jeg studerer
cremaster Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Da ble jeg kastet ut av serveren. Error og ferdig med det. Etter at det hadde kommet en del flammer fra et tre! i Stormwind( trade square). Heller latterlig avslutning. Det burde ha vært en horde som kom og drepte alle, ikke så patetisk slutt som dette. Jaja gleder meg til retail.
Teek Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 jaja, da var final beta over.. skulle likt og høre hva folk synes! mange som skal ha det når det kommer ut?? hehe.. dumt spørsmål..
uberhunter Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Misslykka vil nå jeg si! Orgrimmar var så full av lag at ingen kunne se noen av dem, vi så dem litt før dem kom inn i byen, ellers så var det ingenting. Tok heartstone til Crossroads, men ingenting funka siden serveren ble outlagga! Fikk noen fine screens da fra før de kom inn
Omar Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Det endte med at jeg solgte absolutt alt jeg eide, for å kjøpe mer sprit, øl og vin. Etterhvert solgte jeg også alle baggene mine, og min dyrebare ring
genesis Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 (endret) Det virker som om blizzard er vel sparsomme med serverne..... Lagg lagg og lagg. Jeg tror rett og slett ikke jeg takler det..... prøve å holde seg vekke fra WoW Noen som vet specs på serverne, og hvor mange det er? Endret 7. februar 2005 av genesis
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Hvilken level havnet folket på? Jeg fikk spilt omtrent siden Open betaen startet og fikk 22 pal, 19 hunter, 13 rogue, og en haug andre lvl 10-11 chars. Måtte prøve litt forskjellig for å finne ut hva jeg skal spille, men det er fremdeles vanskelig
wizzcat Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 På ekte horde vis endte vi betaen på #23 med masse-naken-dansing i XRoads. Kom en Doomguard innom, men etter en kvarters tid med hamring fra 50+ lvl10-30 greide vi å ta han ut. Etterpå var det bare en haug med felhounds som løp rundt og gjorde ingenting. Synest ærlig talt det var litt skuffende, men det var vel grense for hvor mye arbeid de gadd legge inn i det. Men det hadde vært tøft om alle heltene og vaktene i byene løp til portene og forsvarte byen slik at vi fikk en skikkelig følelse av å bli invadert. Men men, blir vel forhåpentligvis flere events når retail har kommet skikkelig i gang. Og så var det å vente på fredagen da.........
thomba14 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg endte på lvl 52... (pala) det var fett da folk jubla i Stormwind da jeg kom Men infernoen kan man si var litt vrien ja...
Zeph Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hehe, er artig å lese om WoW til tross for at eg ikkje har det
Zithor Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Har laget en liten video.Kvaliteten er ikke bra, men klag ikke. Filmen kan lastes ned her. Har du fjernet filmen ? Finner den ikke der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå