Gå til innhold

Sett de nye termaltakekabissene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser på Soprano nå, men hva er EMI beskyttelse? sånn fjer sak på dør greia? var er det godt får?

er det noe en sterkt trenger?

EMI beskyttelse skjermer for elektriske forstyrrelser fra vifter og lignende som kan få f.eks monitoren til og blafre om kabinettet står for nære :yes:

:blush: Hmm, på den chieftecen jeg modder nå så har jeg fjerna de amma! :dontgetit:

 

Menne er de veeeldig viktige? Blir Lcd skjermer påvirket av sånne elektrogreir?

Lenke til kommentar

Thermaltake har bare 2 kabinetter sm intriserer meg, det er tsunami og sopranos, men sopranos er jo eid av de to da. Men dessverre er de for dyre, lian li er bedre, billigere og finere. Sitter å vurdere dette litt sånn for meg selv, selv om jeg er sikker på at det ikke blir noe av, fordi jeg har et mer enn bra nokk kabinett fra før av, fornuften tar dessverre over, mens øynene og kroppen(mitt veier 17kg) vil ha!

Lenke til kommentar

Uten å ha mer kjennskap til Thermaltake enn det jeg ser på hjemmesiden, så ser jo disse fete ut: Kandalf, Armor og Shark. Vurderer Armor mest.

 

Vurderer også Big Water vannkjøling.

 

Hvordan er det å skaffe alu-fronter til CD-ROM? Det er veldig mange sorte spillere, men få som du kan få i sølv/alu... en grunn til kanskje å velge sort kabinett, selv om sølv/alu er litt finere.

Endret av Joffer
Lenke til kommentar
Uten å ha mer kjennskap til Thermaltake enn det jeg ser på hjemmesiden, så ser jo disse fete ut: Kandalf, Armor og Shark. Vurderer Armor mest.

 

Vurderer også Big Water vannkjøling.

 

Hvordan er det å skaffe alu-fronter til CD-ROM? Det er veldig mange sorte spillere, men få som du kan få i sølv/alu... en grunn til kanskje å velge sort kabinett, selv om sølv/alu er litt finere.

Sølv alu veier mye mindre og bare 7,5 kilo.

Endret av jossimd
Lenke til kommentar

Hmm, må si at noen av kabinettene fra Tt ser rett og slett stygge ut.

Romeo blant annet. Gyselig rød farge på kabinettet. Skjønner ikke hvem som klarer å like sånt. Men de nye kabinettene ser veldig "velbygd" ut. Gleder meg å se de i praksis hos 3dgameman.com og lese reviews om de. Liker veldig godt at de passer godt til vannkjøling.

 

Menmen, vi får nok se :).

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...