Gå til innhold

Hjelp å finne billig god mobil!


Anbefalte innlegg

Ser etter en billig mobil 600-1300kr.

Gjerne en som ikke klikker etter ett halvt år.

Flott om den yter bra.

Hovedsaklig ønsker jeg bare å ikke gjøre et dumt kjøp av den ond mobil.

 

UVIKTIG: Billige abonnement KAN gå, men pleier å ta heelt av og få høye regninger da=\

Helst kontantkort.

 

Funksjoner:

-Kalender: Helst

-MMS: Ja

-GPRS: Nei

-EDGE: Nei

-WAP:Nei

-Kalkulator: Ja

-JAVA: Nei

-Email klient: Nei

-Spill: Nei

 

 

Form:

-Gjerne klapp, men betyr lite.

 

-"Støt/sprut/støv-sikker": Nei, men helst ikke av typen som er ødelagt straks de faller ut av lommen.

Skjerm:

Farge. Ellers ubetydelig.

 

 

Pris:

600-1300,-

Med abonnementsbinding: Nei

Diverse:

-Kamera: Ja

-Videokamera: Nei

-Symbian: Nei

-Triband: Nei

-Infrarød port: Nei

-Bluetooth: Helst!

-Minne: Helst en GOD del minne, hater å måtte tenke på at jeg har lite plass =\

-Minnekort?: Nei

-Polyfoniske ringetoner: Ja

-MP3: Nei

-Radio:Nei

-3g(UMTS): Nei

-Wlan: Hadde vert fett da :p Men.. nei.

-Mulighet for GPS: Nei

-Batterilevetid: Viktig

-Sende sms, ringe, mms, alarmer og avtaler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, virker som K500i er i stort flertall =)

:thumbup:

Blir vell antagelig den da =)

1299 hos elkjøp med kontant sa du,

1200 uten abonnement (NB! Tror ikke jeg får den til det, da jeg ikke er særlig lur av meg)

Eller magnum? Tusen takk for kjapt svar, k500i it will be..

*løpeogkjøpe*

Endret av CS_Empty
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan mer enn gjerne anbefalle SE K500i jeg osgå. Har den selv og er strålende fornøyd. Den er et brukbart VGA-kamera, IR for trådløs overføring av bilder etc. 12MB minne til lagring av java spill, bilder, lyder etc. Stor og tydelig skjerm med en oppløsning på 128x160 og viser farger opptil 65k og bruker TFT-teknologien for bedre bildegjengivelde. Så har den muligheten for MP3 ringetoner. :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan mer enn gjerne anbefalle SE K500i jeg osgå. Har den selv og er strålende fornøyd. Den er et brukbart VGA-kamera, IR for trådløs overføring av bilder etc. 12MB minne til lagring av java spill, bilder, lyder etc. Stor og tydelig skjerm med en oppløsning på 128x160 og viser farger opptil 65k og bruker TFT-teknologien for bedre bildegjengivelde. Så har den muligheten for MP3 ringetoner. :thumbup:

Bare lurer: hvorfor fortsetter du å anbefale telefoner nå som han HAR kjøpt? :roll:

Lenke til kommentar
Kan mer enn gjerne anbefalle SE K500i jeg osgå. Har den selv og er strålende fornøyd. Den er et brukbart VGA-kamera, IR for trådløs overføring av bilder etc. 12MB minne til lagring av java spill, bilder, lyder etc. Stor og tydelig skjerm med en oppløsning på 128x160 og viser farger opptil 65k og bruker TFT-teknologien for bedre bildegjengivelde. Så har den muligheten for MP3 ringetoner.  :thumbup:

Bare lurer: hvorfor fortsetter du å anbefale telefoner nå som han HAR kjøpt? :roll:

Tja, si det. Tenkte kanskje at det var andre som er ute etter en god billig mobil enn trådstarter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...