Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke addons er greie å ha som rogue

 

Pr. i dag bruker jeg bare ct raid

 

Har hørt at det er noen addons som er viktige å ha som rogue, men hvilke

 

V

StunWatch er fin. Du får opp noe lignende castbaren som viser når gouge/kidneyshot/cheapshot osv går ut, sånn at du kan beregne neste trekk mye bedre :)

 

Roguehelper er også bra. Du får opp en firkant med energy/combopoints, som du kan sette hvor du vil.

 

Det er i hvert fall de (rogue-spesifikke) jeg bruker.

Lenke til kommentar
Noen som vet navnet på den addonen som viser hvor mye honor du får pr. kill over hodet til vedkommende man tar livet av?

Jeg mener å huske jeg så det når jeg hadde Cosmos installert hvertfall.. eller husker jeg feil??

Nei du tar ikke feil..

Men jeg bruker ikke cosmos, jeg bruker bare CastTimer isteden ;)

 

Edit * Tror hvertfall det var den som gjorde det.. Rett meg hvis det er feil.. =P

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar

Hadde tidligere i dag Insomniax UI, men oppdaget raskt at ingenting fungerte med 1.7. Jeg lastet ned cosmos siden jeg har brukt dette før, og på grunn av at jeg planla å bruke det som reserve til en ny versjon av Insomniax er ute. Så snart jeg da logger inn legger jeg merke til at det går enormt treigt. I tillegg er hele UI'et helt ute av kontroll. Ingen ting virker, selv ikke de standard effektene fra blizzard. Jeg kan ikke åpne baggene mine, om jeg prater med noen får jeg ikke fram tekst (får ikke tekst noe sted, ikke i chat box en gang). Samtidig virker det som om alle små buff og target vinduer er åpne, men de vises bare som tomme.

 

Skjønte at noe var galt så jeg slettet Cosmos med en gang. Men problemet forsvant ikke. Nå går det riktignok raskere å starte spillet, men ennå virker ingenting i UI (har nå kun blizzards standard).

 

Noen som har sett noe lignende?

 

LØST!

Fikk det til nå. Om noen skulle oppleve noe lignende: Slett interface folderen, og slett innholdet i WDB og WTF folderene. ;)

Endret av The_evil_blue_toad
Lenke til kommentar

Om du har brukt insomniax tidligere kan jeg anbefale ct_mod.. insomniax bygger på ct_mod og det er derfor veldig likt. Jeg har nå ct_mod og et par andre mods + jeg skrev om noen av insomniax sine mods slik at jeg fortsatt kan bruke de. Slik som KillLog, CustomTooltop, BankItems, Iconmover og noen andre.

Lenke til kommentar

Er ganske noob i WoW, jeg har en NE Hunter nå, og lurer på hvilken UI som passer best for Hunters. Helst ikke for vanskelig å bruke og installere... Hvilken bør jeg laste ned? :hmm:

 

Første gang jeg legger inn post, så hvis alt er helt ødelagt så må jeg bare beklage... :blush:

Endret av Lopen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...