Gå til innhold

Serverhousing - hvilken ISP?

klilleng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp her.. husker jeg fant en ISP lokalisert i Norge som tilbød serverhousing med ups ++ for 500,- pr mnd (1U høyde). Har selvsagt glemt hvilken ISP det var, og er jeg ikke kar om å finne det med Google-søk!

Hvis det er noen som vet hvem jeg tenker på, eller har linker til andre gode tilbud på serverhousing, post gjerne her! :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aah, fant det ut selv.

http://www.mywebhost.no/ var det jeg tenkte på. Kvasir hadde den i lista si.

Er det noen som vet om bedre tilbud på serverhousing/Co-location enn det firmaet her? 500,- +mva pr måned blir tross alt en del penger, men det ser ikke ut som det er lett å komme under dét i pris.

PS:

Før noen skriker opp: dette er ikke forsøk på noe snikreklame..

Jeg er heller ikke interessert i noen PM fra firmaer som vil selge colocation-løsninger. Post priser her eller link til hjemmeside.

Skrevet

Disse er ekstremt dyre, 15 GB trafikk er veldig lite - skal du ikke bruke mer enn det har du mye å tjene på å velge et webhotell. Velg heller f.eks. en server i europa, ekstremt liten forskjell på ping og nesten ingen forskjell på faktisk linjekapasitet.

• 1 år senere...
Skrevet

Lurer på om endless jobber i det firmaet.

I løpet av dagen har den karen dratt fram nedstøvete tråder og klistret inn akkurat det svaret over. Denne tråden var ihvertfall bare 6 mnd gamle, i motsetning til flere andre han har "bumpet".

Skrevet
Lurer på om endless jobber i det firmaet.

I løpet av dagen har den karen dratt fram nedstøvete tråder og klistret inn akkurat det svaret over. Denne tråden var ihvertfall bare 6 mnd gamle, i motsetning til flere andre han har "bumpet".

6856543[/snapback]

siste jeg så på hva datoen .. beklager dette.. jaja

Skrevet
Trenger litt hjelp her.. husker jeg fant en ISP lokalisert i Norge som tilbød serverhousing med ups ++ for 500,- pr mnd (1U høyde). Har selvsagt glemt hvilken ISP det var, og er jeg ikke kar om å finne det med Google-søk!

Hvis det er noen som vet hvem jeg tenker på, eller har linker til andre gode tilbud på serverhousing, post gjerne her!  :w00t:

3636725[/snapback]

kommer helt an på hvor mye du trenger og hva du skal bruke det til?

trenger du colocation eller fungerer et stort webhotell for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...