AzureCloud Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Er det enkelt å gjøre denne sonefri? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305762&cks=PRL
Wipeout Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 (endret) Sjekk her. eller her. Men husk at garantien ryker. Søk litt på forumet, skal være et sted til det ligger firmware. Fant det, her. Endret 4. februar 2005 av Wipeout
AzureCloud Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Skrevet 4. februar 2005 Men husk at garantien ryker. Tja, hva er verst. En ubrukelig låst DVD spiller med garanti enn en sonefri brukbar en uten garanti? Jeg tror jeg velger det siste,
Wipeout Skrevet 4. februar 2005 Skrevet 4. februar 2005 Det første jeg gjorde med min brenner var å flashe den selv, og en ny koster ikke akkurat mye lenger. Men greit å informere om, er ikke så kult å måtte betale for å sende inn brenneren på reklamasjon, for så å finne ut at det er din egen skyld at ting gikk i dass...
jendor Skrevet 5. februar 2005 Skrevet 5. februar 2005 Men blir den egentlig sonefri? Det er vel et par hinder til, i software? Eller tar jeg feil her?
AzureCloud Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Skrevet 5. februar 2005 Men blir den egentlig sonefri? Det er vel et par hinder til, i software? Eller tar jeg feil her? Det fikses med DVD Region Killer.
AzureCloud Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Sjekk her. eller her.Men husk at garantien ryker. Søk litt på forumet, skal være et sted til det ligger firmware. Fant det, her. Hmm, her var det mye forskjellige "hacks" å velge i. Er det noen som har gjort dette som kan oppsumere hvilken firmware versjon som er kurant for å gjøre min nye NEC 3520A sonefri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå