Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke vente, så jeg bestilte PSP value pack og Wipeout Pure. :grin:

Godt valg. Jeg kjøpte wipeout på spiderman i går, angrer ikke et sekund. Du blir helt klistra forran psp'en.

Det er ikke bra fordi jeg har tentamener om 2 uker pluss trafikkalt grunnkurs og sikkerhetskurs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kunne ikke vente, så jeg bestilte PSP value pack og Wipeout Pure. :grin:

Godt valg. Jeg kjøpte wipeout på spiderman i går, angrer ikke et sekund. Du blir helt klistra forran psp'en.

Det er ikke bra fordi jeg har tentamener om 2 uker pluss trafikkalt grunnkurs og sikkerhetskurs. :p

Da sliter du en del. Blir kanskje en personlig nedtur for deg å stryke på tentamener og ikke bestå traffikalt grunnkurs. Men det betyr ingenting. Du har da en PSP....

 

Men personlig så synest jeg at Wipeout var ganske så laber. Lekker grafikk og banedesign. Men likte ikke fysikken....Ridge Racer. Det er der du vil være :yes:

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke vente, så jeg bestilte PSP value pack og Wipeout Pure. :grin:

Godt valg. Jeg kjøpte wipeout på spiderman i går, angrer ikke et sekund. Du blir helt klistra forran psp'en.

Det er ikke bra fordi jeg har tentamener om 2 uker pluss trafikkalt grunnkurs og sikkerhetskurs. :p

Da sliter du en del. Blir kanskje en personlig nedtur for deg å stryke på tentamener og ikke bestå traffikalt grunnkurs. Men det betyr ingenting. Du har da en PSP....

Jaja... Sånt skjer. :p

Lenke til kommentar
Dette er nå "Den store PSP tråden" og her kan man snakke og spørre om alt som omhandler PSP :)

 

Mini FAQ:

Er PSP sonefri?

Ja, men kun på spill, det vil si at om du har planer og se film på den så bør du satse på den japanske modellen da vi(norge) har samme regionskode som Japan

 

Hvor bør jeg bestille ifra?

Butikker som jeg personlig kan anbefale deg er Digiworks, Komplett og Lik-Sang, det finnes sikker mange hundre flere, men disse er iallefall helt sikre

 

Når kommer den til Norge?

Ingen vet, men det er rykter om Juni eller September, så vi får bare vente og se

 

Finnes det et forum hvor vi kan diskutere PSP?

Ja, PSP.moo.no ;)

 

Finnes det en mer utfyllende FAQ noen plass?

Definitivt, du kan f.eks. sjekke ut denne, men her svarer jeg iallefall på de vanliste spørsmålene

 

 

OG SÅ DET MESTE SPURTE SPØRSMÅLET I DENNE TRÅDEN(KANSKJE)

Hvordan legge filmer inn på PSP-en?

 

Først, går du inn på psp mappa(hovedmappen), der lager du en ny mappe som du kaller for MP_ROOT, og i den mappa, lager du en mappe til som du kaller for: 100MNV01.. Da vil det se slik ut: "MP_ROOT\100MNV01"

Så legger du alle filmene du har konvertert inn i denne mappen. Om du trenger en konverter så finnes det masse bra alternativer ute og går, det jeg foretrekker er Rapiz Video Encoder som er brukervennlig har en masse muligheter og best av alt er gratis, du finner norsk utgave i linken(takket være Tor-Martin :thumbup: )

kan jeg spørre dere om en ting? Hvorfor er det så mye folk som gleder seg til PSP og vil kjøpe det den skal yo koste sikkert fra 2000 til 3000 kr er det ikke bedre å kjøpe en PS2 eller masse spill til PC?

Lenke til kommentar
Dette er nå "Den store PSP tråden" og her kan man snakke og spørre om alt som omhandler PSP :)

 

Mini FAQ:

Er PSP sonefri?

Ja, men kun på spill, det vil si at om du har planer og se film på den så bør du satse på den japanske modellen da vi(norge) har samme regionskode som Japan

 

Hvor bør jeg bestille ifra?

Butikker som jeg personlig kan anbefale deg er DigiworksKomplett og Lik-Sang, det finnes sikker mange hundre flere, men disse er iallefall helt sikre

 

Når kommer den til Norge?

Ingen vet, men det er rykter om Juni eller September, så vi får bare vente og se

 

Finnes det et forum hvor vi kan diskutere PSP?

Ja, PSP.moo.no ;)

 

Finnes det en mer utfyllende FAQ noen plass?

Definitivt, du kan f.eks. sjekke ut denne, men her svarer jeg iallefall på de vanliste spørsmålene

 

 

OG SÅ DET MESTE SPURTE SPØRSMÅLET I DENNE TRÅDEN(KANSKJE)

Hvordan legge filmer inn på PSP-en?

 

Først, går du inn på psp mappa(hovedmappen), der lager du en ny mappe som du kaller for MP_ROOT, og i den mappa, lager du en mappe til som du kaller for: 100MNV01.. Da vil det se slik ut: "MP_ROOT\100MNV01"

Så legger du alle filmene du har konvertert inn i denne mappen. Om du trenger en konverter så finnes det masse bra alternativer ute og går, det jeg foretrekker er Rapiz Video Encoder som er brukervennlig har en masse muligheter og best av alt er gratis, du finner norsk utgave i linken(takket være Tor-Martin :thumbup: )

kan jeg spørre dere om en ting? Hvorfor er det så mye folk som gleder seg til PSP og vil kjøpe det den skal yo koste sikkert fra 2000 til 3000 kr er det ikke bedre å kjøpe en PS2 eller masse spill til PC?

Kan du ta med deg PS2 eller pc'en på bussen, 17 mai toget, fly, båt eller jorda rundt og spille, sjå film eller høre på musikk? Nei blir ikkje så lett. Sjølv med en laptop er det litt tungvindt.

Endret av Mripe
Lenke til kommentar

min kosta bare litt over 2 inkl ett spill og frakt, og jeg synes det er fett å kunne spille bra spill on the go noe som blir vanskelig med PS2, XBX, GC osv. man kan også se på bilder, høre musikk, og se på episoder og filmer. synes nesten det er verdt penga jeg :p

 

for nå så går det og an å gå på internett hvis man har spillet wipeout pure.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

koster ikke noe hvis ikke du bruker din egen linje og du har isdn eller noe. du må enten ha trådløs router eller så tror jeg det går med å ha sånn WiFi usb stick i pc'en, ellers så kan du og koble deg opp der det er hotspots som feks statoil hvis ikke det er slutt nå da. og mange vgs osv har og trådløst nett, hvertfall her i Hamar er det en skole som har trådløst nett som går langt utafor selve skolen.

Lenke til kommentar
Dette er nå "Den store PSP tråden" og her kan man snakke og spørre om alt som omhandler PSP :)

 

Mini FAQ:

Er PSP sonefri?

Ja, men kun på spill, det vil si at om du har planer og se film på den så bør du satse på den japanske modellen da vi(norge) har samme regionskode som Japan

 

Hvor bør jeg bestille ifra?

Butikker som jeg personlig kan anbefale deg er DigiworksKomplett og Lik-Sang, det finnes sikker mange hundre flere, men disse er iallefall helt sikre

 

Når kommer den til Norge?

Ingen vet, men det er rykter om Juni eller September, så vi får bare vente og se

 

Finnes det et forum hvor vi kan diskutere PSP?

Ja, PSP.moo.no ;)

 

Finnes det en mer utfyllende FAQ noen plass?

Definitivt, du kan f.eks. sjekke ut denne, men her svarer jeg iallefall på de vanliste spørsmålene

 

 

OG SÅ DET MESTE SPURTE SPØRSMÅLET I DENNE TRÅDEN(KANSKJE)

Hvordan legge filmer inn på PSP-en?

 

Først, går du inn på psp mappa(hovedmappen), der lager du en ny mappe som du kaller for MP_ROOT, og i den mappa, lager du en mappe til som du kaller for: 100MNV01.. Da vil det se slik ut: "MP_ROOT\100MNV01"

Så legger du alle filmene du har konvertert inn i denne mappen. Om du trenger en konverter så finnes det masse bra alternativer ute og går, det jeg foretrekker er Rapiz Video Encoder som er brukervennlig har en masse muligheter og best av alt er gratis, du finner norsk utgave i linken(takket være Tor-Martin :thumbup: )

kan jeg spørre dere om en ting? Hvorfor er det så mye folk som gleder seg til PSP og vil kjøpe det den skal yo koste sikkert fra 2000 til 3000 kr er det ikke bedre å kjøpe en PS2 eller masse spill til PC?

Kan du ta med deg PS2 eller pc'en på bussen, 17 mai toget, fly, båt eller jorda rundt og spille, sjå film eller høre på musikk? Nei blir ikkje så lett. Sjølv med en laptop er det litt tungvindt.

ok jeg er overbevist :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...