Gå til innhold

Noen KLARE fordeler med å være først ute?(11.feb)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hva er lvl begrensningen i WoW?

maks lvl er 60

Jeg tror jeg har lest på de offisielle forumene at de tenker reise maks levelen til 65 eller 70. Fett :w00t:

Endret av Gainwardrobe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ingen fordel med å være først ute. Jeg derimot skal stå opp tidlig på lørdag (liker å stå opp tidlig) da det er veldig få som spiller om morgenen.

Vær ikke så sikker.

Er nok svært mange som skal døgne fra fredag -> lørdag :)

Ja, men da er jo de ferdige i noobområdene ;)

Skrevet

Siden det mest sannsynlig vil hagle med folk i startområdene neste fredag kveld, så lurer jeg på om det finnes alternative huntesteder med lvl 1+ mobs og quests?

Skrevet

Bruker ikke å være noe problem å forhåndsbestille fra nettbutikker. De har det på lager før den 11. Jeg har alltid hatt spill på release dagen når jeg har forhåndsbestillt på web.

Har bestillt Collectors Edition fra Gamezone. Gleder meg!! :w00t:

Skrevet

Bare lurer. Skal kjøpe spillet når butikken åpner kl 10:00

Har du Pre-order da? Kan se for meg at det blir vanskelig uten :D

har jo selfølgelig det da ;) Collectors Edition!

jaja, bryr meg ikke. Er jo noob selv, synes det er gøy å drepe smådyr jeg! :w00t:

Problemet er bare at det ikke er noen andre smådyr å drepe...

Tenk deg 500 folk på samme quest "Drep 8 ulver"...

Man har jo ikke sjangs... Akkurat sånn var det i starten av FB også...

Skrevet

noen steder som har igjen plass til å bestill CE?

Eller må jeg satse på å få tak i det i byen på fredag etter skolen?

Er det de med pre order kit som får kjølpe først, og er CE avholdt til de?

Har pre order her, men mamma har kasta kviteringa :p

Skrevet
Er ingen fordel med å være først ute. Jeg derimot skal stå opp tidlig på lørdag (liker å stå opp tidlig) da det er veldig få som spiller om morgenen.

Vær ikke så sikker.

Er nok svært mange som skal døgne fra fredag -> lørdag :)

Ja, men da er jo de ferdige i noobområdene ;)

kommer til å døyne hele helga(så lenge æ klarer)

men sant det du sier, blir mindre folk i det som kalles "newbie" områdene

Skrevet

Noen som vet om Elkjøp har forhåndsbestilling, og om de får inn CE? Har ikke forhåndsbestilt noen plass, og jeg begynner å innse at det kan bli vanskelig å få tak i en kopi på fredagen. Regner med at spaceworld og Avalon her i Trondheim har lovet bort alle kopiene sine til pre-order kits, og siden Spiderman vil ha masser av $$ for en kopi (499), så er vel Elkjøp greieste alternativ. Regner med at de får inn ganske mange kopier, og hvis de ikke er forhåndsbestilt vekk så har jeg vel en sjanse. Helst vil jeg selvsagt ha CE, så håpet er at de får inn de. Noen som vet?

Skrevet

Men dere, blizzard må jo ha tenkt på dette noobie-fenomenet?Det blir vel mange servere å velge imellom, med mange og få folk?

Utrolig kjedelig hvis jeg ikke kan finne noe dyr å drepe.

Skrevet (endret)

har sendt en mail til cdon og de sier at jeg skal motta den 11. februar.

for meg virker det som om det er lurest å styre unna de mest populære rasene, har hørt at NE er _veldig_ populært for eksempel.

edit: det samme er undead. orc/troll og dwarf/gnome(?) starter på samme sted

Endret av banan2_2
Skrevet
Noen som vet om Elkjøp har forhåndsbestilling, og om de får inn CE? Har ikke forhåndsbestilt noen plass, og jeg begynner å innse at det kan bli vanskelig å få tak i en kopi på fredagen. Regner med at spaceworld og Avalon her i Trondheim har lovet bort alle kopiene sine til pre-order kits, og siden Spiderman vil ha masser av $$ for en kopi (499), så er vel Elkjøp greieste alternativ. Regner med at de får inn ganske mange kopier, og hvis de ikke er forhåndsbestilt vekk så har jeg vel en sjanse. Helst vil jeg selvsagt ha CE, så håpet er at de får inn de. Noen som vet?

Etter det Blizzard har sagt på sin hjemmeside, om hvilke butikker i Norge som har forhåndsbestillinger, så har Elkjøp både Normal og CE.

Skrevet

Spørsmål her...

Antar det er tatt opp 100000 ganger før, men men..

Noen sier til meg att du får spille en månde online før du må begynne å betale for WoW? er det riktig?

Skrevet
Spørsmål her...

Antar det er tatt opp 100000 ganger før, men men..

Noen sier til meg att du får spille en månde online før du må begynne å betale for WoW? er det riktig?

Det stemmer, skulle egentlig bare mangle også, når du betaler såpass mye må du få sjansen til å se om du faktisk liker det.

For de som kjøper CE følger det også med en ti-dagers key du kan gi vekk til noen andre.

Skrevet

Hvis Blizzard har hodet på plass, noe man bare kan håpe på, så burde det ikek være noe problemer i det heletatt den første dagen, hvertfall ikke om Blizzard har gjort jobben sin.

Skrevet

Hmm... Er det sånn vist du har kjøpt pre-order kit på spaceworld så må du dra til den samme butikken med kvitteringen fra pre-order kjøpet for å få kjøpt det? :hmm::hmm::hmm:

Skrevet
Hmm... Er det sånn vist du har kjøpt pre-order kit på spaceworld så må du dra til den samme butikken med kvitteringen fra pre-order kjøpet for å få kjøpt det? :hmm::hmm::hmm:

yupp!

Skrevet

er litt irritert på mamma som mistet kviteringa til preorder på lefdal :(

Går det ikke an å få tak i CE hvis man ikke har kviteringa på pre order?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...