Gå til innhold

Crusial ram en stor skuffelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått to crucial ram brikker(333)men de yter dårligere enn min gamle twin mos brikke gjør, har prøvd å kjøre dem sammen og hver for seg men resultatet er det samme. Hva kan vere galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm høres ut som brikke feil, disse skulle yte endel mer en twinmos etter hva jeg har lest ?

Derimot er dette snodig da du har 2 brikker og testet begge hver for seg.

spørsmål er : (er dette cruicial brikker)?

Skrevet

Ja de er kjøpt hos komplett og lå i forsegla esker fra produsenten+ at det står navnet på fabrikanten på dem, får opp et nytt hk i morgen og skal da teste dem på det så får vi se

Skrevet

Hmm, vi har også testet 2 av disse brikkene. Begge brikkene kan kjøres stabilt på 218MHz(436DDR) når de er satt på 2.9V.

Driver faktisk å lager en liten sammenligning/test mellom disse og samsung minnebrikkene.

Skrevet

Yter dårligere? Og det vil si? Lavere score i benchmark, eller klarer de ikke samme bussfrekvens som TwinMos?

Hvis du kjører rammen asynkront (dvs buss=266, ram=333), kan du nok få lavere ytelse i visse tilfeller hvis jeg ikke husker feil.

Skrevet

Lurer på en ting.Åssen setter man opp volten på rambrikken?

ikke no vits for meg siden jeg bare kan klokke opp FSB'N til 143 på en XP1900+. Litt usikker det der med å 'Låse' opp CPU'n.

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-19 21:54, airguard skrev:

Hvordan gikk det med disse brikkene ?

og byggern har dere testet ferdig ?

Ja, vi er ferdige å teste disse for 2 uker siden, har bare ikke satt av tid til å rable ned noen linjer.

Jeg regner med å legge ut en liten sammenligning av disse brikkene sanrest (kanskje i morgen kveld).

Ytelsesmessig er de tilnærmet identisk, begge brikkene er gode kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...