Gå til innhold

ASUS med Alienware-klone


Anbefalte innlegg

Noe sier meg at det er på høy tid at disse taiwanesiske selskapene satser mer på design, dette så helt harry ut spør dere meg. Selv foretrekker jeg det moderne og mer stilreine designet til Apple & co...

Det er faktisk utrolig mange som kjøper disse harry-kabinettene. De kommer til å slutte og produsere slike den dagen ingen kjøper de lengre.

Nå får folk kjøpe hva de vil, driter egentlig i det. Så lenge vi har produsenter som Lian Li er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg må si at kabinettet ikke var spesielt fint, ja...

 

Er det noen andre en meg som synes at dette kabinettet fra alienware har noe HL2 over seg?

 

gallery_default_area51.jpg

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Rent desigmessig er dette langt ifra det værst jeg har sett. Greit de lysene, og den refleksbrikken på siden kunne de kaste, men den har utvilsom relativt myke linjer. Nå har jeg kun sett bildet, på nært hold er det sikkert utrolig jalla, men at folk skal komme å fortelle meg at lian lian og de andre merkene er så utrolig stilrene synes jeg er morsomt. De er firkanta bokser i alluminium, noen har til og med vindu. Man skal ha relativt spesielt interiør for at slike kasser skal passe i en "stue", kanskje i et moderne kontor. Den asus boksen ville ihvertfall passe i et lekerom om ikke annet.

Hmm, nå snakker jeg som en kone her, men jeg har enda til gode å finne en pc jeg syntes er fin å se på. Kanskje det lureste er å hjemme det i et skap.

 

-stigk

Lenke til kommentar
Hvis du ser nøye på musa er det et "låkk" oppå som ikke finnes på MX510,MX700,MX900,MX1000 så det er i hvertfall ikke en av dem, det kan jo være en logitech kloning!!

Det er flere produsenter enn Logitech som lager muser og det blir for dumt å kalle alle konkurrerende muser under samlebegrepet "Logitech-kloner".

Lenke til kommentar
Hvis du ser nøye på musa er det et "låkk" oppå som ikke finnes på MX510,MX700,MX900,MX1000 så det er i hvertfall ikke en av dem, det kan jo være en logitech kloning!!

Det er flere produsenter enn Logitech som lager muser og det blir for dumt å kalle alle konkurrerende muser under samlebegrepet "Logitech-kloner".

Jeg er enig, men jeg sa ikke at det ER en kloning, men at det KAN være det! Det var ment som en spøk fra min side. Har prøvd å finne ut av tastaturet, men finner ikke noen som har nøyaktig det samme knappoppsettet. :hmm:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...