Gå til innhold

Hvilket HW\PC kjøp angrer du mest på?


Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thermaltake Silent Purepower, det blåser like mye varm luft inn i maskinen som det blåser ut. Ikke er det spesiellt stille heller.

 

Coolermaster Aerogate II, som har en høy og irriterende pipelyd hver gang maskinen startes opp, og bommer med over 10 grader på tempmålerne.

 

Forresten er det påfallende hvor mange som angrer på Thermaltake-produkter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Thermaltake Silent Purepower, det blåser like mye varm luft inn i maskinen som det blåser ut. Ikke er det spesiellt stille heller.

:cry: Jeg har sånn i posten men det er 680W. Hvilken har du? Blir redd her. Kikka på TT sidene og der går den varme luften ut gjennom psu

Lenke til kommentar

Husker med gru jeg betalte 1500,- for en 4xCD-rom en gang...

Og 1995 for et creative soundblaster AWE32 med 8(?)xCD-rom som hadde fjernkontroll! (Det var nytt og flott, jeg var ung og dum)

 

Men det kjøpet som har irritert meg mest var en TT Vulcano 11... Den bråkte som en flymotor på stereoider. Og det verste er at jeg egentlig ville ha Vulcano 12 men den kosta jo 150 kr mer og jeg tenkte som så: "Hvor ille kan den bråke?"

Den er heldigsvis bytta ut nå da...

Lenke til kommentar

Angrer på alle de ordrene jeg har hatt inne på microplex.no... For ca 6k :cry:

 

tenk på det man kan få for 6000kr, men det er den summen jeg brukte på forskjellige kabinetter og moddeutstyr..

 

 

Kan også nevne at jeg kjøpte en rhobeus.. Så solgte jeg den pga sterke leds.. Så kjøpte jeg en til fordi jeg trengte viftestyring.. -> solgte den å pga iriterende leds...

Så kjøpte jeg en til og nappet ut ledsa :D

Lenke til kommentar
Thermaltake Silent Purepower, det blåser like mye varm luft inn i maskinen som det blåser ut. Ikke er det spesiellt stille heller.

:cry: Jeg har sånn i posten men det er 680W. Hvilken har du? Blir redd her. Kikka på TT sidene og der går den varme luften ut gjennom psu

Denne. Problemet er at den har en 12cm vifte inne i kabinettet, det burde vært en vifte bak også. Det er en ventil eller hva jeg skal kalle det på samme side som ledningene kommer ut. Jeg har lyst til å teipe igjen denne, men da spørs det om den ikke blir vel varm.

 

Den blir ikke så veldig varm hvis viften går for fullt, men da bråker den til gjengjeld ganske mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Denne. Problemet er at den har en 12cm vifte inne i kabinettet, det burde vært en vifte bak også. Det er en ventil eller hva jeg skal kalle det på samme side som ledningene kommer ut. Jeg har lyst til å teipe igjen denne, men da spørs det om den ikke blir vel varm.

 

Den blir ikke så veldig varm hvis viften går for fullt, men da bråker den til gjengjeld ganske mye.

Ble litt bekymret. Denne er er jo ideel for å flytte varme ut. Spørs om det virker så bra i praksis.

 

dualFan.jpg

Lenke til kommentar
Det må bli alle WD diskene jeg har kjøpt. Aldri mer Western Digital. De er noe dritt. Håper seagate kan gjøre susen

hei har 9 wd disker i bruk... både raptor, sata, pata og firewire....Aldri noe tull...

Den enseste som har blitt ødlagt var en samsung 60gb 5400rpm.....

 

wd rules :!:

Lenke til kommentar

1. En Thermaltake-vifte til en flott maskin jeg bygget rundt en AMD XP2000 som

¢dela hele oppsettet fordi den bråkte som et uvær

 

2. Et ASUS A7N-266VM hovedkort jeg kj¢pte til min fars maskin, Nforce1-chipsettet sliter med et eller annet som gj¢r at lyden hakker og hele systemet hakker med under pålogging til Windows XP... tar seg dårlig ut for en nybygd pc. Har aldri fått bukt med det.

 

3. Alle IBM-diskene som har tatt kvelden opp gjennom årene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...