Gå til innhold

Irriterende ting på tv-skjermen


Anbefalte innlegg

Hei. Har et ganske irriterende problem på tv'en min. Har en Panasonic tv, og det irriterende er at oppe i venstre hjørne av skjermen så står det ALLTID 1 EC eller noe sånt. Så jeg lurer på om det er noen som vet hvordan jeg kan få fjernet dette. Det er veldig irriterende, spesielt når jeg ser fks. fotball eller håndballkamp, sånn som på kampen i dag, så plasserer denne greia seg akkurat over der man ser stillingen på kampen, sånn at jeg ikke får sett noen ting. :dontgetit: Begynner nesten å tro at TV'en driver bevisst terror mot meg :p

Ville vært fint om noen kunne hjelpe meg med dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm...nei finner ingen knapp som heter 'prog' på fjernkontrollen... :dontgetit:

Kunne eventuelt tatt et bilde av fjernkontrollen da, om det ikke er noen andre som vet hva jeg skal gjøre... :p

Edit: Rektangelknappen med + inni fant jeg. Ska prøve den nå...

Edit 2: Hehe, yay, det funket. Nå er den borte. Fantastisk *føler seg dum* Knappen har vært der på fjernkontrollen hele tiden og jeg har ikke en gang tenkt på å trykke på den. :p

Tusen takk Mr D :thumbup: Problem løst på 10 minutter. Ikke dårlig.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Edit: Rektangelknappen med + inni fant jeg. Ska prøve den nå...

Edit 2: Hehe, yay, det funket. Nå er den borte. Fantastisk *føler seg dum* Knappen har vært der på fjernkontrollen hele tiden og jeg har ikke en gang tenkt på å trykke på den. :p

Tusen takk Mr D :thumbup: Problem løst på 10 minutter. Ikke dårlig.

Har du hørt om den trykksaken som fulgte med TV-en som kalles bruksanvisning..... ;)

 

Det står der.

Lenke til kommentar
Edit: Rektangelknappen med + inni fant jeg. Ska prøve den nå...

Edit 2: Hehe, yay, det funket. Nå er den borte. Fantastisk *føler seg dum* Knappen har vært der på fjernkontrollen hele tiden og jeg har ikke en gang tenkt på å trykke på den. :p

Tusen takk Mr D :thumbup: Problem løst på 10 minutter. Ikke dårlig.

Har du hørt om den trykksaken som fulgte med TV-en som kalles bruksanvisning..... ;)

 

Det står der.

Eh.... :blush: jo, jeg har hørt om bruksanvisning. Men finner den ikke igjen... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...