Gå til innhold

Hvilke 3 HipHop låter blir mest hørt på din maskin?


Anbefalte innlegg

btw. Emin3m er bare en sellout **** konemishandler homofob **** narkoman wanna b gangstah niggah

og all annen gangstah rap suger oxo

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-06-19 16:20 ]</font>

 

Noe av det dummest jeg har hørt.Eminem er et slags geni, en slags poet. Homofob?Så du han synge live med elton John?Selout?Han var god, og ble kjent. Wannabe gangster?Hadde han vært svart så hadde du ikke sagt det. Han er råå. Eminem Show er vel en av de beste CD`ene jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe endelig noen som spør!!

Btw bare ignorer idioter som afseth og eldar. De skjønte vist ikke spørsmålet. ingen spurte om kan DU syns om hip hop. **** eg blir lei av sånne.

 

Anyways det eg hører mest for tiden er Nelly -hot in here- Master P - ohhhWeeee - vanskelig siden winamp står på hele tiden og spiller alt eg har av hip hop.

Folderen (hip hop) er nå blitt 4.9gb og har 1071 sanger!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 16:18, CS_eR GøY skrev:

Gatas parlament bra (en i klassen min kjenner demm klassen har interwivet demm og greier)

loop troop-litt bra

klovner i kamp-bra


thats it!


btw. Emin3m er bare en sellout **** konemishandler homofob **** narkoman wanna b gangstah niggah

og all annen gangstah rap suger oxo


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-06-19 16:20 ]</font>


 

Åååå, så flott! :grin: Et "glimrende" innlegg, og et ditto understatement på akkurat det jeg fokuserte på i forrige kommentar; MÅ vi belemres med slik svada her?

Joda, jeg vet godt at jeg og andre kan styre unna slike tråder, men det blir jo som fiskesuppe; Den er jo faktisk ganske god, bortsett fra de elendige fiskebitene......

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har stort til overs for dagens kommerse hiphop, så det jeg har surrende på winamp er no gamle greier:

 

Digable Planets - Rebirth of Slick

Brand Nubian - In God We Trust

Herbaliser - Mission Improbable

 

Hører forresten ikke bare på hiphop, snarer tvert imot. Men dette er den første musikktråden hittil som jeg synes har fortjent en kommentar fra meg =)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-20 11:23, HoVeSkOt skrev:

come on....bring it on..:smile:


åh, neei... kan vi ikke bare slutte å skrive om hva vi liker av musikk?

Diskusjon om musikktyper er noe man bør unngå av samme grunn som politiske diskusjoner (hvilket parti er best), fotball og religion... det blir ALLTID krangel.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 17:18, C. Alshus skrev:

eldar, du er bare en n00b! Få deg litt flere meldinger, så kan du bli litt mer akseptert...
:lol:

Men jeg lytter til:

Sugar Hill Gang

&

Granmaster Flash.


Good oldstyle music.


 

word! :) eneste hip/hop jeg har sansen for. ellers går det i blank and jones | "vanlig musikk" *merk-ikke listepop.. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skjønne ikke folk at det her va ment som en hip-hop tråder der Hip-Hop fans kunne diskutere va de likte å ikke likte, men alle trance å techno folkene måtte hoppe inn med meningenes sine, huff...

Digge NWA, Eminem, Snoop, Dre, Cypress Hill, Nas, Jay-Z, 2Pac (4ever), hate flørterap aka. "P. Diddy"...

Eneste norske rappen som fins som er bra er Paperboys, hehe, bra festsanga...

PS. Eminem ekke kommers, tekstan hans e genial for dem som sett sæ inn for å forstå og akseptere dem, han får bare 'kommers' stemple på sæ fordi alle 10åringan i verden digge at han sir "...so you can suck my dick" (Under the Influence) osv...

Be safe!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 18:41, HoVeSkOt skrev:

Old-school favoritter:


House of pain - Jump Around

Cypress Hill - Insane in the brain

Wu Tang Clan - M.E.T.H.O.D Man


Sorry mac, men du har misforstått. Selv om låtene begynner å bli noen år, så er ikke dette Old-school rap! Uttrykket 'Old-school' brukes på rap/graff etc. fra seint på 70-tallet, hele 80-tallet, og 'kanskje' veeeldig tidlig 90-tallet.

 

Grandmaster Flash, Big Daddy Kane, Sugar Hill Gang, Furious Five, Run DMC - er artister/grupper som du kan kalle Old-school. Noen av disse artistene holder på den dag idag, deriblandt Grandmaster Flash (over 40 år tror jeg), og Run DMC!

 

------------------

Når det gjelder hva som blir mest spilt i playlista mi:

*** Dilated Peoples - The Platform

*** Mic's of Fury - Summervibes In Motion

*** Tommy Tee feat. Talib Kweli - Day By Day

 

Andre favoritt-artister/grupper er Latin-Kingz, Looptroop, Dj Hi-Tek, The Roots, Nas, BlackStar (Talib Kweli & Mos Def) etc..

Lenke til kommentar

Mye av det han sier er kun lagd for å provosere.. den lille puslingen kunne aldri ha mishandla kona si eller pult morra si.. ikke med den lille løken han sikkert har..

 

Nei, det er kun niggere som kan rappe. Det mener jeg seriøst. Eminem og de norske folka blir så pjuskete i forhold til Snoop Doog, Dr. Dre, Jay-Z og Xibit og

resten av thugz'a :grin:

 

Quote:


Den 2002-06-19 21:12, HoVeSkOt skrev:

Quote:


Den 2002-06-19 16:18, CS_eR GøY skrev:


btw. Emin3m er bare en sellout **** konemishandler homofob **** narkoman wanna b gangstah niggah



Marshall Mathers er et geni! :smile:


 

For det første, han er ikke sellout! Han liker å rappe, og har mening i tekstene sine.

For det andre er ikke alt det han sier sant, og pga låten "kim" burde ikke folk dømme han som konemishandler...

Han har jo flere ganger beskrevet mange bisarre ting, f.eks at han pulte mor si, eller drepte seg selv...

 

_________________

XP 1900+

Asus A7v333

Gainward Geforce 4 Ti 4400

Chieftec AX-01SL-D (Aluminium)

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: på 2002-06-19 21:13 ]</font>

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 20:57, cdguru skrev:

kanksje folk bør klare å følge med på en raptekst før man sier noe? (da gjelder ikke refrenget....)


 

Har hørt på raptekster jeg, og alt de har gjort i de tekstene jeg har klart å følge med på så skryter de bare av hvor gode de er og at de er verdens beste rappere og nevner sitt eget rap-band-navn i annet hvert ord.

 

Quote:


Dessuten er det jo ikke til å legge på skjul på at hiphopere er blant de mest produktive musikerne verden har sett.


 

Ikke så rart når de bare lager en ny rytme så de kan skryte litt mer av seg selv og hvor kule de ser ut der de står og slenger med ben og armer og med mikrofonen trøkt så langt inn i kjeften at man skulle tro tunga var klemt fast (høres sånn ut noen ganger også).

 

Beklager min fiendtlige innstilling, men det er ikke akkurat vanskelig å sette en rytmeboks til å spille en viss rytme i 5 minutter og snakke over den rytmen. Og ja, gutta HAR rytme, det innrømmer jeg.

 

Men for all del, bare lik rap/hip-hop. Har ikke noe i mot at andre liker det. Ville bare forsvare min mening lenger oppe i forumet ettersom det virker som enkelte synes jeg er tilbakestående når jeg liker denne musikken (jmfr. "idiot").

 

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-08-02 12:02 ]

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...